Olaplex walczy z kulturą podróbek na TikToku

nowymarketing.pl 11 miesięcy temu
Marka Olaplex, znana z tworzenia kosmetyków premium do pielęgnacji włosów, postanowiła zawalczyć z kulturą podróbek lansowaną na TikToku i…wypuściła fikcyjny produkt Oladupé. Przy okazji CEO marki, Charlotte Watson, omówiła strategię marketingową przewidzianą specjalnie na tę okazję. Częste poszukiwanie przez konsumentów tańszych zamienników droższych produktów nie jest żadną nowością Takie praktyki mają miejsce już od dawna, ale dopiero w chwili wzrostu popularności TikToka, zdecydowanie przybrały na sile. Przed marketerami i specjalistami od wizerunku stawia to nie lada wyzwanie, bo muszą mierzyć się z ryzykiem utraty sprzedaży. Marka Olaplex, która w sierpniu zanotowała straty z przychodów na poziomie 48%, podeszła do rozwiązania tego problemu w niezwykle sprytny sposób - stwierdzając, iż o ile ktokolwiek ma ich zduplikować, to będą to oni sami.
Influencerzy wybrani przez markę mieli za zadanie dotrzeć do globalnych społeczności zainteresowanych profesjonalną...
Idź do oryginalnego materiału