#OdKulis: program edukacyjny "Gotuj się na zmiany" Winiary

nowymarketing.pl 1 rok temu
Marka Winiary już po raz 12. zaangażowała szkoły i przedszkola do udziału w programie edukacyjnym „Gotuj się na zmiany”, który ma na celu kształtowanie u najmłodszych prawidłowych nawyków żywieniowych, podkreślenie wagi niemarnowania żywności oraz zapoznanie dzieci ze zdrową kuchnią. W cyklu #OdKulis pokazujemy, jak wyglądają „działania od wewnątrz” marek i agencji tworzących najciekawsze kampanie czy eventy. Sprawdzamy, jak w praktyce wygląda ich realizacja, z jakimi najtrudniejszymi wyzwaniami muszą się zmierzyć twórcy oraz jakie nieplanowane i zaskakujące zdarzenia mają miejsce.
Tym razem przedstawiamy kulisy realizacji dwunastej edycji programu WINIARY „Gotuj się na zmiany”. O projekcie opowiada Magdalena Jabłońska, specjalista ds. komunikacji Winiary.
Kim są autorzy i pomysłodawcy programu „Gotuj się na zmiany”?
Program edukacyjny WINIARY Gotuj się na zmiany to autorska inicjatywa marki. W tym roku odbywa się już 12. edycja tego projektu. Zdajemy sobie sprawę,...
Idź do oryginalnego materiału