#OdKulis: Kampania #EkoMordko marki Brit

nowymarketing.pl 1 rok temu
Dla wielu z nas jedzenie owadów to ekstremalne i wręcz egzotyczne zachowanie, które bardzo często budzi poczucie niechęci, ale także fascynuje. Tymczasem dzięki swoim adekwatnościom odżywczym białko owadzie stanowi dobrą i ekologiczną alternatywę, do której warto się przekonać. Dlaczego? O kampanii #EkoMordko marki Brit opowiedziała nam Marta Grądzik, content specialist w firmie Azan, wyłącznym dystrybutorze Brit w Polsce.
Pomysł i inspiracje
Owadzie białko to nowy superfood, jedzenie przyszłości, które może stać się cenną częścią zarówno ludzkiej, jak i zwierzęcej diety. W różnych regionach świata od wielu lat spożywa się posiłki bazujące na insektach, jednak wykorzystanie tego składnika w kuchni naszego regionu w dalszym ciągu nie jest odbierane pozytywnie. W opinii społecznej przez cały czas brakuje odpowiedniej, solidnej dawki wiedzy na temat adekwatności odżywczych owadziego jedzenia, co wstrzymuje Polaków przed wprowadzeniem ich jako części zdrowej i ekologicznej diety dla...
Idź do oryginalnego materiału