Obserwujemy nowe trendy spożycia alkoholi mocnych przez młodych ludzi. Pernod Ricard podsumowuje 2022 rok

nowymarketing.pl 1 rok temu
Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2022 roku marka Pernod Ricard? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jak zmieni się to w 2023 roku? Pozostałe podsumowania roku 2022 przeczytasz tu >
O roku 2022 dla Pernod Ricard opowiada Tadeusz Rusek, brand director w Wyborowa Pernod Ricard odpowiedzialny za rozwój kategorii wódek w Polsce i za granicą.
Największy sukces w 2022 roku
Niewątpliwym sukcesem rynkowym jest odbudowa i wzrost sprzedaży marki Wyborowa – zarówno ilościowo, jak i wartościowo. Wróciliśmy, a choćby przekroczyliśmy poziomy sprzed pandemii. Ważnym osiągnięciem jest dla nas również wzrost naszej marki Ostoya, zarówno pod względem wzrostu sprzedaży, jak i jej siły i rozpoznawalności. Według badań konsumenckich Ostoya jest w tej chwili – jak to określamy – najbardziej „dystynktywną”, czyli najbardziej charakterystyczną...
Idź do oryginalnego materiału