Nowy sklep w Manufakturze. Pierwszy w Łodzi. To znana europejska marka

tulodz.pl 2 godzin temu

Hiszpańska firma z branży modowej otwiera swój pierwszy sklep w Łodzi. Jej znakiem rozpoznawczym jest asortyment, którego nie można pomylić z inną marką.

Mowa o sklepie Bimba y Lola. Do tej pory marka otworzyła w Polsce trzy salony w Warszawie i jeden w Poznaniu. W listopadzie otworzy piaty - w Łodzi, a dokładnie w Manufakturze. - Marka Bimba Y Lola zastąpiła markę Patrizia Pepe Hub, lokal mieści się na parterze, pomiędzy lokalami Pinko a Tommy Hilfiger i zajmuje powierzchnię 89,77 mkw. - poinformowała nas Karolina Czepkiewicz, z Biura Prasowego Manufaktury.

https://tulodz.pl/lodzkie/nowe-centrum-handlowe-pod-lodzia-wreszcie-otworza-sklep-ktorego-w-miescie-brakowalo/4E4kc3MzJYR5ZkvT9z5Q

Po ubrania tej marki nie trzeba będzie już jechać do Warszawy, czy Poznania. Firma otwiera swój sklep w łódzkiej Manufakturze

Do tej pory łodzianie, aby kupić ubrania tej firmy, musieli korzystać ze sklepów w wyżej wymienionych miastach, lub robić zakupu online. Za kilka tygodni będą mogli udać się do "swojego salonu". Kto kojarzy tę markę, wie, iż oferuje produkty, który wyróżniają się z tłumu. Nie można ich pomylić z żadną inną.

Bimba y Lola to hiszpańska marka modowa, założona w 2005 roku przez siostry Uxię i Marię Domínguez. Firma specjalizuje się w odzieży, obuwiu i akcesoriach, wyróżniając się odważnymi wzorami, kolorami i wysoką jakością produktów, często inspirowanych sztuką i awangardą.

Obecnie marka ma prawie 300 klepów i stoisk w 14 krajach w Europie, Ameryce i Azji, W Polsce pojawiła się we wrześniu 2021 roku. Prasa modowa podkreśla, iż od razu zdobyła grono stałych klientów.

https://tulodz.pl/wiadomosci-lodz/na-zakupy-do-nowego-pasazu-handlowego-w-lodzi-czesc-sklepow-juz-jest-otwartych/1Jrn5n7Omgw6GrQlDxGv

Portal Fashion Biznes informuje, iż strategia BIMBA Y LOLA w Polsce, została oparta na unikalnym i odważnym wizerunku, który wyróżnia ją spośród innych marek modowych na rynku. - BIMBA Y LOLA to synonim zabawy, kreatywności, autentyczności i bycia sobą w każdej chwili. Koncept zdecydowanie rezonuje z docelową grupą odbiorców niemal od pierwszego dnia. Marka używa jasnych kolorów i odważnych projektów w swoich kampaniach marketingowych, co pomaga jej wyróżniać się na rynku - tłumaczy i dodaje: Grupa docelowa BIMBA Y LOLA to przede wszystkim kobiety w wieku 25-45 lat, które są świadome najnowszych trendów, cenią niepowtarzalny design i odważne połączenia kolorów i materiałów. Niemniej jednak estetyka marki oraz jej inkluzywność z powodzeniem trafiają również do młodszych odbiorców.

(JCH)

Idź do oryginalnego materiału