Gdańska Wyspa Spichrzów nie przestaje zaskakiwać nowymi inwestycjami. niedługo swoją działalność rozpocznie tu kolejny hotel, należący do grupy Motel One, pod nową lifestylową marką Cloud One. Jest to kontynuacja globalnego trendu, który grupa rozpoczęła w Nowym Jorku.
Cloud One na Wyspie Spichrzów – Lifestylowa marka w Polsce
Cloud One to marka, która pierwszy raz pojawiła się w 2022 roku w Nowym Jorku. Hotel w dzielnicy finansowej miasta zdobył uznanie dzięki atrakcyjnej lokalizacji i nowoczesnemu designowi. Teraz ta sama koncepcja zawita do Gdańska, wprowadzając podobną filozofię komfortu, designu i przystępnej ceny.
Nowy hotel Cloud One – Home Port powstaje przy ulicy Stągiewnej, w północnej części Wyspy Spichrzów, w sąsiedztwie już działającego Puro Hotel. To część drugiego etapu inwestycji Granaria, która ma na celu rewitalizację i rozbudowę tej historycznej części miasta. Nowoczesna architektura obiektu inspirowana jest dawnymi spichlerzami, co pozwala zachować spójność z tradycyjną zabudową Gdańska. Strzeliste dachy budynku mają nawiązywać do zabytkowych magazynów zbożowych, które kiedyś dominowały na Wyspie Spichrzów.
>> Sprawdź ofertę noclegów w Gdańsku <<
Komfort, nowoczesność i regionalne smaki
Cloud One – Home Port oferować będzie 324 pokoje o dwóch standardach: „the cloud” o powierzchni 16 mkw. oraz „roomy cloud” o wielkości 18 mkw. Każdy z nich ma być zaprojektowany z myślą o komforcie gości, zapewniając zarówno wygodę dla podróżujących służbowo, jak i turystów szukających relaksu. W hotelu znajdzie się także drink bar, przestrzeń lounge do spotkań i odpoczynku, oraz oferta śniadaniowa bazująca na regionalnych produktach.
Czytaj więcej: Nowy bar szybkiej obsługi na Wyspie Spichrzów w Gdańsku
Otwarcie obiektu planowane jest na początek grudnia. Ceny za noclegi różnią się w zależności od pory tygodnia. W dni powszednie, za pokój dwuosobowy bez śniadania, goście zapłacą 250 zł. Większe pokoje będą kosztować 290 zł. W weekendy ceny wyniosą odpowiednio 370 i 410 zł. Nowoczesne wnętrza i regionalna kuchnia mają przyciągać zarówno międzynarodowych gości, jak i lokalnych turystów, chcących doświadczyć nowego standardu hotelowego w sercu Gdańska.
mn