Nowe maskotki od Biedronki. Tym razem to Gang Mocniaków

nowymarketing.pl 1 rok temu
Promowanie zdrowych nawyków żywieniowych to jeden z elementów strategii Biedronki. Od poniedziałku (28.08) do akcji dbania o zbilansowaną dietę i aktywność fizyczną najmłodszych wkracza Gang Mocniaków i jego jedenastu bohaterów. Rusza nowa odsłona kultowej akcji lojalnościowej z maskotkami w roli głównej.
Tym razem jest ich jedenaścioro: Woda Werka, Oranżada Ola, Dynia Dorotka, Banan Benek, Napój Norbert, Rogalik Radzio, Chleb Henio, Jajko Julek, Parówka Patrycja, Awokado Adaś i Krem Krzyś. Należą do jednego gangu i reprezentują produkty z 5 różnych kategorii, które powinny być elementem zrównoważonej diety: warzywa i owoce, produkty zbożowe, produkty będące źródłem białka, dobre tłuszcze...
Idź do oryginalnego materiału