Nivea polska za tolerancją i szacunkiem dla różnorodności

mamadu.pl 2 dni temu
Zdjęcie: Fot. materiały prasowe / Nivea


NIVEA Polska dołącza do globalnych działań marki na rzecz tolerancji i rozpoczyna lokalną komunikację dotyczącą bycia sobą, akceptacji i szacunku dla wszystkich, bez względu na płeć, wiek, kolor skóry czy preferencje seksualne. Marka już od dawna działa w wielu krajach na całym świecie, nie tylko zewnętrznie poprzez indywidualne programy lokalne, ale i wewnętrznie wspierając swoich pracowników. Specjalna edycja kultowego kremu NIVEA Creme z hasłem #beyou symbolizuje szacunek, troskę oraz akceptację siebie

i innych. Krem dostępny jest już wybranych sklepach internetowych.


Wydanie #beyou kultowego kremu nivea creme


#BeYou


Nie ma znaczenia, kim jesteś, skąd pochodzisz i dokąd zmierzasz. Nieważne, co lubisz i kogo kochasz, na co liczysz i o czym marzysz. NIVEA zachęca do bycia sobą #BeYou. Marka stawia na akceptację bez względu na płeć, wiek, kolor skóry, przynależność religijną, orientację seksualną. Pragnie chronić każdą skórę i wspierać każdego w jej akceptacji. Masz prawo do tego by, być sobą.

TROSKA O SIEBIE I WŁASNĄ SKÓRĘ


Do globalnego projektu na rzecz wsparcia inkluzywności w tym roku dołącza NIVEA Polska, która robi pierwszy krok w szerszym podejściu do tematu troski o siebie i innych. Koncept wdrażany już po raz czwarty w różnych krajach świata wychodzi od punktu, jakim jest pielęgnacja skóry pełna miłości i czułości, na którą zasługuje każdy bez względu na kolor czy wiek. Komunikuje także szerzej, by akceptować, szanować innych podchodząc do nich w taki sam sposób jak do siebie samego. Wydana zostaje limitowana edycja kultowego kremu NIVEA Creme z grafiką na opakowaniu i odpowiednim hasłem #beyou przypominającym, iż szacunek i możliwość bycia sobą bez względu na preferencje należy się KAŻDEMU.

LOKALNE WSPARCIE KOMUNIKACJI SZACUNKU


Od wielu lat NIVEA wspiera różnorodność i szacunek dla wszystkich, angażując się w projekty komunikacyjne na wielu rynkach świata.

W Austrii prowadzony jest program Pride Biz Austria, a w Niemczech firma współpracuje z partnerami zewnętrznymi, jak: Prout at Work, Pokolenie Tęcza, Welcoming Out czy Olivia mach Schule. Na każdym rynku działania mają indywidualny charakter i są dostosowane do rozwoju społecznego kraju, dzięki czemu są bardzo skuteczne.

W tym roku oprócz dołączenia do globalnego konceptu związanego z wydaniem limitowanej edycji kremu NIVEA Polska rozpoczyna także lokalne działania, nawiązując długofalową współpracę z fundacją Stonewall. Specjalne szkolenia dla pracowników, wsparcie Marszu Równości w Poznaniu, to początek działań na rzecz inkluzywności, dbania o szacunek i akceptację różnorodności nie tylko w komunikacji wewnętrznej marki.

NIVEA Crème:


- intensywna pielęgnacja ochronna i nawilżająca


- kultowy krem dla wszystkich,

- idealny do stosowania na co dzień, w każdej sytuacji,

kiedy skóra tego potrzebuje


- tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie


- edycja limitowana #BeYou.

Bądź sobą i daj być innym sobą.

Idź do oryginalnego materiału