Netflix połączył siły z McDonald’s. McBaguette z serialu "Emily w Paryżu" trafi do sprzedaży

nowymarketing.pl 1 rok temu
Premierze trzeciego sezonu „Emily in Paris” towarzyszy interesująca kooperacja Netflixa z siecią McDonald’s. Fabuła serialu łączy się z prawdziwą kampanią sieci fast foodów. fot. Twitter/McDonald's
Na liście najpopularniejszych produkcji Netflixa z ostatnich miesięcy znalazł się serial „Emily w Paryżu”. Tytułowa Emily (w tej roli Lily Collins) to dyrektorka działu marketingu jednej z agencji reklamowych. Ambitna managerka przeprowadza się z Chicago do Paryża, gdzie rozpoczyna nową pracę. Serial właśnie doczekał się 3. sezonu, którego premiera miała miejsce 21 grudnia.
W nowych odcinkach bohaterka dostaje propozycję pracy dla nowego klienta – McDonalds. Zadaniem Emily jest promowanie kanapki McBaguette, która właśnie trafiła na francuski rynek. Obecność giganta fast foodów w serialu to nie kolejne zwyczajne lokowanie produktu. Okazuje się, iż Netflix włączył w...
Idź do oryginalnego materiału