Najnowsza kampania McDonald’s „Daj Znaka na Maka” kręci się wokół brwi

nowymarketing.pl 1 rok temu
Czasami nie potrzeba słów, by dać znać drugiej osobie, jaki jest plan. Wystarczy jedno spojrzenie, a choćby uniesienie brwi, aby wszystko stało się jasne. „Daj Znaka na Maka” to kampania McDonald’s, która udowadnia, iż prosta komunikacja bez słów wystarczy, aby wspólnie obrać dobrze znany kierunek. Szybka wymiana spojrzeń i już wiadomo, o co chodzi. Czasem wystarczy wykonać tylko jeden gest, by dać znać drugiej osobie, iż najwyższa pora odwiedzić restauracje McDonald’s. Najnowsza kampania marki „Daj znaka na Maka” pokazuje, jak prosta jest komunikacja bez słów i euforia ze wspólnych posiłków. To również pierwszy spot reklamowy, w którym na próżno szukać restauracji McDonald's oraz kultowych produktów z oferty sieci. Głównym motywem reklamy są charakterystyczne, złote łuki, ale zaprezentowane w zupełnie nowym, niespotykanym dotąd wcześniej wydaniu.
Akcja spotu wyreżyserowanego przez brytyjskiego filmowca Edgara Wrighta, rozpoczyna się w biurze i opowiada historię grupy pracowników,...
Idź do oryginalnego materiału