Najczęściej popełniane błędy przy pisaniu briefów

nowymarketing.pl 1 rok temu
Wszyscy znacie tę historię. Dział sprzedaży oczekuje, by branding świecił na odległość, zarząd chce najlepszy i najtańszy projekt identyfikacji na świecie, a zatrudniona agencja robi, co może. Efekt jest niby świetny, a jednak coś nie zadziałało… Brzmi znajomo? fot. TRUE Brands
Brief – o co ten cały szum?
Brief jest jednym z kluczowych dokumentów, który może przyczynić się do sukcesu projektu brandingowego. Zawiera niezbędne informacje, takie jak: cel projektu, opis firmy, obszar jej działania, charakterystykę konkurencji, profil grupy docelowej, opis obietnicy marki czy budżet. Im bardziej precyzyjnie napisany jest brief, tym zwiększasz szansę na dobrze skrojoną ofertę, dalej – projekty, które spełnią Twoje oczekiwania.
Dla Ciebie to doskonały moment na zrewidowanie założeń na temat firmy, czy marki – jej atrybutów, słabych punktów, czy celów, które obieracie, a także analizę otoczenia rynkowego.
Często nie przykłada się dużej wagi do...
Idź do oryginalnego materiału