Nadchodzi era „mastiżu” w świecie mody. Chcemy luksusu, ale w nowym wydaniu
rp.pl 1 miesiąc temu
Zdjęcie: Foto: Cyril Marcilhacy/Bloomberg
Luksus z najwyższej półki słabiej się sprzedaje. Klienci coraz chętniej sięgają po marki hybrydowe. Wzrost ich popularności to dowód na to, iż w siłę rośnie zjawisko „mastiżu”. Na czym polega?
- Strona główna
- Moda
- Nadchodzi era „mastiżu” w świecie mody. Chcemy luksusu, ale w nowym wydaniu
Powiązane
Najlepsza z kobiet
6 godzin temu
Kobieca przebiegłość
8 godzin temu
Polecane
Brutalna weryfikacja Polaków, dominacja Austriaków
7 godzin temu
Dramat na skoczni. "Przeraźliwe krzyki bólu"
7 godzin temu
LGP w Predazzo: Zwycięstwo Hoerla na normalnej skoczni
8 godzin temu
LGP w Predazzo: Jan Hoerl liderem na półmetku
8 godzin temu