Nadchodzi era „mastiżu” w świecie mody. Chcemy luksusu, ale w nowym wydaniu
rp.pl 4 miesięcy temu
Zdjęcie: Foto: Cyril Marcilhacy/Bloomberg
Luksus z najwyższej półki słabiej się sprzedaje. Klienci coraz chętniej sięgają po marki hybrydowe. Wzrost ich popularności to dowód na to, iż w siłę rośnie zjawisko „mastiżu”. Na czym polega?
- Strona główna
- Moda
- Nadchodzi era „mastiżu” w świecie mody. Chcemy luksusu, ale w nowym wydaniu
Powiązane
Polecane
Paulina Młynarska u Magdy Mołek. "Napluł na mnie facet"
5 godzin temu
InPost jutro czeka rewolucja. Rafał Brzoska dał znać
6 godzin temu






![Kurierowi upadła paczka? Czy musisz otwierać ją przy nim? Obalamy mity logistyczne [PORADNIK PRZED ŚWIĘTAMI]](https://warszawawpigulce.pl/wp-content/uploads/2018/12/Kurier-poczta-pudelko-shutterstock_380086414.jpg)








