MINISO, ogólnoświatowa sieć sklepów z artykułami lifestyle’owymi, zapowiedziała wejście na polski rynek i otwarcie swojego pierwszego sklepu z zabawkami kolekcjonerskimi w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie. Otwarcie nastąpi 1 sierpnia. Sklep, oferujący popularne winylowe pluszaki z uwielbianymi postaciami, m.in. z disneyowskich serii Stitch i Myszka Miki, stanowi istotny krok w europejskiej ekspansji MINISO, która posiada już ponad 7,7 tys. sklepów w ponad 110 krajach.
Nowy sklep MINISO o powierzchni 70 metrów kwadratowych będzie zlokalizowany w samym sercu Warszawy, na parterze Złotych Tarasów – dobrze skomunikowanego centrum handlowego połączonego bezpośrednio z Dworcem Centralnym. Obiekt, oferujący szeroki wybór międzynarodowych marek, co roku przyciąga 21 milionów klientów.
W sklepie dostępna będzie szeroka gama najpopularniejszych linii zabawek i minizabawek kolekcjonerskich MINISO, w tym blind boxów, oraz winylowych pluszaków z kolekcji Stitch, Gen Z Street i Eat Something Before You Sleep. Nie zabraknie też produktów inspirowanych znanymi globalnymi franczyzami, takimi jak Sanrio i Harry Potter. Sklep utrzymany w futurystycznej, niebieskiej kolorystyce wykończono materiałami reagującymi na światło oraz złotymi akcentami, nawiązującymi do charakterystycznego, falistego szklanego dachu Złotych Tarasów. Gości przywita duża figurka Stitcha umieszczona w witrynie przy wejściu.
Będzie to pierwszy w Polsce sklep detaliczny specjalizujący się w blind boxach i zabawkach kolekcjonerskich. Oprócz wspomnianych wcześniej kolekcji dostępna będzie także seria winylowych pluszaków MINISO Stitch, która odniosła ogromny sukces w Stanach Zjednoczonych, Azji Południowo-Wschodniej i Kanadzie, a także oficjalne kolekcje Disneya: Mickey Fun Crash z Myszką Miki oraz Naughty Party z Kubusiem Puchatkiem. Zabawki nie tylko zachwycają designem i modnym wyglądem, ale są również starannie wykonane z wysokiej jakości materiałów i przyjemne w dotyku.
Wielkie otwarcie i rabaty na start
Z okazji otwarcia nowego sklepu MINISO przygotowało kupony rabatowe dla maksymalnie 100 osób w ramach kampanii internetowej MINISO PLUSH ICON. W dniach 1-2 sierpnia w sklepie odbędzie się wielka impreza z występami DJ-ów, pokazami tanecznymi, atrakcyjnymi rabatami i dodatkowymi niespodziankami. Od 4 sierpnia klienci, którzy kupią winylowe pluszaki, będą mogli otrzymać kolekcjonerski paszport na pieczątki, dający dostęp do interaktywnych aktywności, które można będzie wymieniać na ekskluzywne prezenty.
Więcej produktów MINISO w drodze
Otwarcie sklepu w Warszawie to początek ekspansji marki w Polsce. We wrześniu MINISO planuje otwarcie drugiego sklepu w Złotych Tarasach, o powierzchni tysiąca metrów kwadratowych, oferującego pełną gamę produktów lifestyle’owych – od artykułów gospodarstwa domowego po akcesoria modowe i zabawki. Marka przygotowuje się do zaoferowania polskim konsumentom jeszcze szerszego wyboru produktów kolekcjonerskich, dopasowanych do ich zainteresowań i dających jeszcze więcej euforii z zakupów. Marka posiada już ponad 7,7 tys. sklepów w ponad 110 krajach.