Meet the Bidder Grand Edition odbył się po raz 37!

ttg.com.pl 3 tygodni temu
Fot. Asia Wiśniewska Fotografie (www.asiawisniewska.pl)

Największe w tym roku wydarzenie firmy Travel Bidder miało miejsce 27 listopada 2024 w Arche Hotel Krakowska w Warszawie, będącym Partnerem eventu.

Spotkania B2B dla branży turystycznej zgromadziły 50 wystawców, z całego świata. Przyjechało do nas blisko 80 profesjonalistów oferujących swoje usługi i podobna liczba kupujących. Dzięki zaangażowaniu przybyłych Uczestników podczas całego dnia odbyło się ponad 1000 spotkań!

Wystawcy

  • Reprezentanci sieci hotelowych (np. Bahia Principe Hotels & Resorts, Barcelo, Belmond, Destigo Hotels, Hard Rock Hotels International, HR-Group Hotels)
  • Przedstawiciele indywidualnych hoteli (np. Crowne Plaza Berlin City Centre Ku’damm (Niemcy), Hotel Pinija (Chorwacja), Hyatt Regency Kotor Bay Resort (Czarnogóra), Kashmir Wellness & Spa Hotel (Bułgaria), Minaro Hotel Tokay – Mgallery (Węgry), Swissôtel The Bosphorus (Turcja), TURISM FELIX (Rumunia) oraz z Polski: Arche Hotel Krakowska, Sheraton Grand Kraków czy Radisson Blu Hotel w Sopocie)
  • DMC z Ameryki Południowej i Centralnej, Europy (np. Hiszpanii, Grecji, Malty, Wielkiej Brytanii, Rumunii, Austrii), Azji (np. Malezji, Uzbekistanu, Indii, Sri Lanki)
  • Biura promocji regionów (Tourist Boards, Convention Bureaux) z Chorwacji, Malty, Kuby, a regionalnie: Go Vilnius, Ras Al Khaima oraz z Polski Kraków i Wrocław
  • Linie lotnicze (np. Polskie Linie Lotnicze LOT)
  • Armatorzy i przewożnicy (np. Morskie-wyłączny przedstawiciel Princess Cruises w Polsce, Sindbad)
  • Dostawcy nowych technologii (np. Incentive App, Luka Tour Guide)

Premium Zone

Po raz kolejny gościliśmy wystawców Premium. Oznaczało to stanowisko o podwyższonym standardzie w formule „Deck &Wall”, czyli ekspozycję w postaci większego stolika, podświetlonej ścianki promocyjnej, lepszego usytuowania na sali i z większą liczbą spotkań. Pakiety takie oprócz Partnerów wydarzeniia wybrali także: Liberty Alps, Liberty Greece & Cyprus, Liberty Cuba, Liberty Indie, Croatian National Tourist Board Representative Office Poland, JW Marriott Muscat, Go Vilnius.

Atrakcyjne zaproszenia

Wystawcy ufundowali wiele atrakcyjnych zaproszeń (Invitations), które wręczyliśmy podczas popołudniowej części zwanej T-Rex Night. Nasza formuła „Travel Experience Matching” pozwoliła na wyłonienie aktywnych buyersów, którzy zdobyli zaproszenia w kategoriach: Let’s Taste, Let’s Enjoy, Let’s Stay i Let’s Fly. Wśród nich znalazły się np. siedmiodniowy pobyt dla dwóch osób na Kubie ufundowany przez Cuba Tourist Board, dwa bilety do Meksyku na trasie WAW-CUN-WAW w klasie ekonomicznej, ufundowane przez Turkish Airlines, czy lot dla jednej osoby na destynacji short haul w Europie od Polskich Linii Lotniczych LOT.

Wsparcie dla uczestników

Organizatorzy zapewnili szeroką gamę wsparcia Uczestnikom jak np.:

  • Program dofinansowania dojazdu.
  • Dojazd taxi lub bezpłatny parking.
  • Gwarantowane nagrody dla wcześnie przybywających uczestników.

Konferencja prasowa

Dla mediów i przedstawicieli biur promocji regionów oraz firm reprezentujących zorganizowana została konferencja prasowa podsumowująca działalność w 2024 i przedstawiająca plany na przyszłość.

Meet The Bidder Post Tours

Aby przybliżyć piękno naszego kraju Organizatorzy zaprosili zagranicznych gości na:.

  1. WARSAW SIGHTSEEING, czyli zwiedzanie z przewodnikiem Starówki Warszawskiej i części Traktu Królewskiego.
  2. KRAKOW POST TOUR (28 – 29.11.2024) – na zaproszenie Kraków Convention Bureau. Partnera wyjazdu, grupa Hosted Buyers (np. z Niemiec, Chorwacji, Wielkiej Brytanii, Turcji, Francji, Austrii, Czech, Indii, Danii i Ukrainy) zwiedziła z przewodnikiem, to piękne miasto.

Partnerzy i patroni wydarzenia

  • Host Hotel Partner: Arche Hotel Krakowska
  • Post Tour Partner: Kraków Convention Bureau
  • Patroni Medialni: THINK MICE, WASZA TURYSTYKA, Rynek Turystyczny, Nowa turystyka.pl, Business Traveller, Mice Poland, ŚWIAT PODRÓŻE KULTURA, Travel Compass, Read & Fly i TTG Polska
  • Międzynarodowymi Patronami Medialni: MICE & TOURISM around the world e-magazine oraz EVINTRA
Idź do oryginalnego materiału