McDonald’s wprowadził ofertę weselną do menu

nowymarketing.pl 1 rok temu
Testy tego rozwiązania rozpoczęły się w Dżakarcie, stolicy Indonezji. Oferta składa się z dwóch opcji do wyboru. Jedna z nich składa się ze stu burgerów z kurczakiem oraz stu pudełek McNuggets’ów. Druga z takiej samej ilości cheesburgerów oraz paluszków z kurczaka. McDonald’s słynie nie tylko z jedzenia, które serwuje, ale także z kreatywnych rozwiązań i nietypowych pozycji w menu. Tym razem restauracja stawia na menu weselne. Akcję promuje hasło „Spraw, aby Twoje wesele było niezapomniane”. Pomysł być może wydaje się abstrakcyjny, ale na pewno znajdzie swoich zwolenników.
Zgodnie z regulaminem, aby McDonald’s podjął się realizacji zamówienia, minimalna ilość produktów musi wynosić 200 sztuk. Koszt za taki zestaw to 3,5 mln rupii indonezyjskich, czyli około 950 zł.
W rozmowie dla „Daily Mirror”, rzecznik indonezyjskiego oddziału McDonald’s powiedział, iż restauracja posiada w swojej ofercie także możliwość stworzenia specjalnego straganu z...
Idź do oryginalnego materiału