McDonald’s we Francji będzie identyfikować opakowania dzięki fal radiowych

nowymarketing.pl 1 rok temu
Fale radiowe (RFID) pomogą sieci śledzić położenie opakowań oraz zarządzać zapasami w czasie rzeczywistym. McDonald’s coraz częściej udowadnia, iż chce walczyć o ekologię. Dużo się mówiło o tym, iż dużym krokiem ze strony giganta w kategorii fast food była decyzja o wprowadzeniu papierowych słomek. Później sieć restauracji wypuściła spot, będący częścią kampanii „Jutro należy do nas” – w nim poznajemy historię papierowego śmiecia, który po wylądowaniu w koszu, trafia do kolejnych miejsc, w których poddany jest recyklingowi. Ostatecznie w reklamie widzimy, iż śmieć wraca do restauracji McDonald’s jako ręcznik papierowy.
Teraz McDonald’s idzie o krok dalej – francuski oddział rozpoczął przygotowania do wdrożenia identyfikacji opakowań wielorazowego użytku dzięki fal radiowych (RFID). Ma to...
Idź do oryginalnego materiału