Matt Gay (adam&eveDDB) – twórca kampanii Johna Lewisa wystąpi w Warszawie w ramach KTR After Hours

nowymarketing.pl 1 rok temu
Święta Bożego Narodzenia dotychczas nie mogły odbyć się bez kampanii adam&eveDDB dla Johna Lewisa. Współtwórcy tych nagradzanych kampanii będzie można posłuchać w Warszawie podczas wydarzenia organizowanego wspólnie przez KTR i DDB Warszawa. „Give a Little Love” (2020), „Unexpected Guest” (2021), „The Beginner” (2022) a także „The Long Wait”, jedna z najczęściej nagradzanych reklam na świecie w Raporcie Gunna z 2012 roku – to tylko niektóre kampanie, które współkreował Matt Gay, dyrektor kreatywny w agencji adam&eveDDB.


W środę 15.03.2023 r. o godzinie 18.00 na zaproszenie KTR i DDB Warszawa opowie o dekadzie tworzenia najpopularniejszych świątecznych reklam dla Johna Lewisa od kuchni. Razem z Mattem wystąpią Jane Barker oraz Gaby Grant, twórczynie wiralowej akcji „Hand Sinitiser”. W rozmowie z Tomaszem Świstuniem i Patrycją Dewor z DDB Warszawa spróbują odpowiedzieć na przewrotne pytanie „Do youngsters still want to be...
Idź do oryginalnego materiału