Marki vs. tłusty czwartek – najciekawsze kreacje w social mediach

nowymarketing.pl 1 rok temu
Dziś social media zalały zdjęcia i relacje osób zajadających się pączkami. Marki również postanowiły nawiązać w swojej komunikacji do tłustego czwartku. Oto najciekawsze kreacje! #1 InPost


#2 Lidl


#3 Żabka


#4 Zakład Pogrzebowy A.S. Bytom


#5 Citi Handlowy


#6 Graal


#7 INEA


#8 IKEA


#9 Auchan


#10 Good Lood


PS „Słodycze są wyjątkowo wdzięcznymi gadżetami, ponieważ pobudzają zmysły"
Jakie korzyści przynoszą firmom słodkie gadżety? Czy firma Slodkie produkuje też okazjonalne słodycze? Czy producenci czekolady muszą nadążać za zmieniającymi się trendami? O brandowanych produktach z czekolady rozmawiamy z Anną Garmadą, CEO w firmie Slodkie.
PS 2 „Essa” w marketingu
RTM-y wciąż królują w social mediach. Sprawdź, jak marki zareagowały na Młodzieżowe Słowo Roku
Idź do oryginalnego materiału