Marki na rzecz 31. finału WOŚP

nowymarketing.pl 1 rok temu
Jak co roku, również w 2023 wiele marek postanowiło wesprzeć działania Fundacji Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczny finał organizowany pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich – małych i dużych” firmy wsparły przede wszystkim wyjątkowymi aukcjami, a także rozmaitymi zbiórkami. Żabka
Sieć sklepów Żabka zaproponowała w tym roku niecodzienną licytację w ramach wsparcia 31. Finału WOŚP. W ramach aukcji na Allegro internauci mogą wylicytować udział w spocie reklamowym oraz spędzić dzień pełen atrakcji na planie zdjęciowym z zespołem marketingu. Żabka i jej franczyzobiorcy zbierają także datki na rzecz WOŚP w ponad 9000 sklepach w całej Polsce.


Łukasiewicz – IMiF
Również Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki po raz kolejny wsparł WOŚP. Przeznaczył on na 31. finał stworzone we współpracy z krakowskimi jubilerami ekskluzywne dwa serca-zawieszki – złote i srebrne. Biżuteria ta powstała ze szlachetnych metali, jak srebro i 14-karatowe złoto, z dodatkiem...
Idź do oryginalnego materiału