Marka Bell stworzyła linię kosmetyków kolorowych i pielęgnacyjnych dla mężczyzn

nowymarketing.pl 1 rok temu
Na polskim rynku pojawiła się kolekcja kosmetyków dedykowanych mężczyznom. Produkty stworzyła marka Bell. Linia HOMME składa się m.in. z balsamu do brody, wosku do brwi i zarostu, korektorów czy pudrów. Makijaż nie jest już wyłącznie domeną kobiet. Coraz więcej mężczyzn korzysta z kosmetyków, by delikatnie poprawić swoją urodę. Ten temat przestał być tematem tabu, o czym świadczy chociażby ilość tutoriali na YouTubie, w których prezentowane są propozycje delikatnego męskiego make-up’u.
W drogeriach przez cały czas jednak królują produkty skierowane do kobiet. Choć nie powinno to stanowić różnicy, bo przecież kosmetyki służą do tego samego celu to ważna jest także komunikacja stosowana w promocji tego rodzaju produktów, a ta jest zdecydowanie kobieca.
Bell postanowiła to zmienić i chcąc sprostać oczekiwaniom wszystkich odbiorców, stworzyła kolekcję HOMME. Zgodnie z założeniem marki, celem...
Idź do oryginalnego materiału