Marcin Płachno (Polska Organizacja Turystyczna): W tegorocznej kampanii stawiamy na "soul", czyli ukazanie duszy naszego kraju, wyrażonej w gościnności czy tajemniczych, nieodkrytych miejscach

nowymarketing.pl 1 rok temu
Jak z sukcesem promować Polskę w mediach? Jaka platforma generuje najlepsze wyniki w branży turystycznej? O Polsce jako atrakcyjnym „produkcie turystycznym” rozmawiamy z Marcinem Płachno, dyrektorem wiedeńskiego oddziału Polskiej Organizacji Turystycznej. Rozpoczęła się druga odsłona kampanii Poland Soul Travel. Poprzednia edycja dotarła do niemal trzech milionów odbiorców. Uważam, iż to wspaniała inicjatywa i bardzo dobry wynik, ale jednocześnie zastanawiam się, czy łatwo jest wypromować Polskę jako miejsce atrakcyjne dla turystów?
Mamy to szczęście, iż posiadamy wspaniały produkt – Polskę – który oferuje bogatą historię, kulturę, krajobrazy oraz wyjątkową kuchnię. W dzisiejszym niemal całkowicie zdigitalizowanym i pełnym komunikatów świecie bardzo trudno jest efektywnie dotrzeć z przekazem promocyjnym do odbiorcy. Uważamy, iż siłą naszej kampanii jest jej jakość i wierzymy, iż droga, którą obraliśmy w działaniach, poprzez influencerów,...
Idź do oryginalnego materiału