Mamy to szczęście, iż posiadamy wspaniały produkt – Polskę – który oferuje bogatą historię, kulturę, krajobrazy oraz wyjątkową kuchnię. W dzisiejszym niemal całkowicie zdigitalizowanym i pełnym komunikatów świecie bardzo trudno jest efektywnie dotrzeć z przekazem promocyjnym do odbiorcy. Uważamy, iż siłą naszej kampanii jest jej jakość i wierzymy, iż droga, którą obraliśmy w działaniach, poprzez influencerów,...
Marcin Płachno (Polska Organizacja Turystyczna): W tegorocznej kampanii stawiamy na "soul", czyli ukazanie duszy naszego kraju, wyrażonej w gościnności czy tajemniczych, nieodkrytych miejscach
Mamy to szczęście, iż posiadamy wspaniały produkt – Polskę – który oferuje bogatą historię, kulturę, krajobrazy oraz wyjątkową kuchnię. W dzisiejszym niemal całkowicie zdigitalizowanym i pełnym komunikatów świecie bardzo trudno jest efektywnie dotrzeć z przekazem promocyjnym do odbiorcy. Uważamy, iż siłą naszej kampanii jest jej jakość i wierzymy, iż droga, którą obraliśmy w działaniach, poprzez influencerów,...