Jeśli kupisz niezależnie sprawdzony produkt lub usługę za pośrednictwem łącza na naszej stronie internetowej, Robb Report może otrzymać prowizję partnerską.
Marantz zawsze był jedną z ulubionych marek audiofilów, a teraz wkracza na rynek głośników.
We wtorek marka wprowadziła na rynek swoje pierwsze głośniki: Wireless Horizon i Grand Horizon. Zaprojektowana w oparciu o charakterystyczny kształt świetlika Marantz, przy czym świetlik jest głównym elementem okrągłych głośników, nowa edycja obejmuje ponad 70 lat najnowocześniejszych produktów audio.
Pod względem wizualnym głośniki Horizon stanowią stylowy dodatek do domowego zestawu audio. Obie wersje są owinięte w Radiance 360-Degree Seamless Ecofiber, ekologiczną tkaninę wykonaną z przetworzonego plastiku oceanicznego. Dostępny w trzech różnych kolorach (Midnight Sky, Moon Ray i Champagne), każdy głośnik ma dopasowaną kolorystycznie podstawę z naturalnego marmuru i wbudowane elementy ze złotego lureksu. Możesz zamontować głośniki na ścianie lub umieścić je na powierzchni, na przykład na statywie podłogowym Marantz z orzecha amerykańskiego.
Jeśli chodzi o specyfikację audio, głośniki Horizon posiadają wszystkie najwyższej klasy elementy, jakich można oczekiwać od firmy takiej jak Marantz. Mniejszy Horizon jest wyposażony w 6,5-calowy subwoofer, 1-calowe głośniki wysokotonowe z jedwabną kopułką i trzy 2-calowe przetworniki pełnozakresowe. Tymczasem Grand Horizon rozszerza to do 8-calowego subwoofera, trzech głośników niskotonowych i czterech 3-calowych przetworników średniotonowych. Horizon ma 310 watów mocy, podczas gdy Grand Horizon ma 370 watów.
Dzięki aplikacji HEOS możesz spersonalizować swoje wrażenia słuchowe, zmieniając klarowność, przestrzenność i ciepło tego, co słyszysz. Możesz także zanurzyć się w trybie Sound Master, który pozwala usłyszeć rzeczy dokładnie tak, jak chce, aby słyszano mistrza dźwięku Marantz, Yoshinori Ogata. HEOS umożliwia także bezproblemowe przesyłanie strumieniowe muzyki z platform takich jak Spotify czy Tidal, a głośniki Horizon umożliwiają łączenie się z innymi produktami HEOS w celu dłuższego słuchania muzyki.
Intuicyjna obsługa to tylko wisienka na torcie: czujniki zbliżeniowe wbudowane w głośniki oznaczają, iż ożywają, gdy się do nich zbliżysz. Funkcja AuraControl wykorzystuje 100 diod LED, aby zapewnić oświetlenie otoczenia podczas sesji odsłuchowych. Dodatkowo umożliwia regulację głośności poprzez proste dotknięcie podświetlanego pierścienia wokół centralnego subwoofera.
Ceny obu słuchawek zaczynają się od 3500 dolarów za Horizon i 5500 dolarów za Grand Horizon. Ich sprzedaż rozpocznie się 14 stycznia. Dzięki temu fani muzyki będą mieli na co czekać w nowym roku.
Autorski
-
Tori Latham
Tori Latham jest pisarką cyfrową w Robb Report. Wcześniej była redaktorem naczelnym w „The Atlantic” i pisała do takich publikacji, jak „The Cut” i „The Hollywood Reporter”. Kiedy nie…
Przeczytaj więcej