Magdalena Wysocka (GetHero) i Maciej Szamowski (TikTok): Chwała tym markom, które postanowiły przetrzeć szlak na TikToku

nowymarketing.pl 1 rok temu
Czy TikTok jest dobrą przestrzenią dla marek? Czy platformie zagraża nowa aplikacja BeReal? Czego możemy się dowiedzieć o polskich użytkownikach TikToka z kolejnej edycji raportu GetHero? O tym wszystkim rozmawiamy z Magdaleną Wysocką z GetHero i Maciejem Szamowskim z TikToka. Raport przygotowany przez agencję GetHero obala wiele mitów m.in. ten, iż TikTok to platforma dla najmłodszych użytkowników. Jak dowiadujemy się z publikacji, w ostatnim roku najwięcej kont zakładały tam osoby w wieku 19-25 lat. Co więcej, agencja rozwiewa wątpliwości, czy TikTok to tylko prosta rozrywka, która wciąga na wiele godzin. Badania GetHero jasno wskazują, aż 78,9% użytkowników tej platformy traktuje Tik Toka jako platformę edukacyjną – zdobywa tam wiedzę z zakresu np. makijażu, ekologii, czy gotowania.
Czego możemy się dowiedzieć o polskich użytkownikach TikToka z kolejnej edycji raportu GetHero? Czy TikTok jest dobrą przestrzenią dla marek i reklamy? Czy platformie w...
Idź do oryginalnego materiału