LUSH – od launchu marki w Polsce do sprzedaży omnichannel [case study]

nowymarketing.pl 1 rok temu
Rok po launchu i uruchomieniu sklepu internetowego w Polsce, sieć LUSH rozszerzyła działalność o sprzedaż stacjonarną nad Wisłą. W lutym został otwarty pierwszy sklep stacjonarny, który podczas pierwszego weekendu odwiedziło ponad 7 000 klientów. Jedynymi działaniami marketingowymi marki na polskim rynku jest komunikacja PR, za którą odpowiada agencja Labcon.


Cele
LUSH jest marką istniejącą od niemal 30 lat, obecną w wielu państwach, która dotąd nie była u nas dostępna, choć Polacy doskonale znali jej asortyment. Często z zagranicznych podróży przywozili właśnie kosmetyki od LUSH. Kilka lat temu marka pojawiła się na bliższych nam rynkach, np. w Czechach, Słowacji czy Niemczech. W 2022...
Idź do oryginalnego materiału