Łukasz Matyński i Paweł Świerczewski (Media Choice): Analityka internetowa nie przechodzi rewolucji, ale cały czas ewoluuje

nowymarketing.pl 1 rok temu
Czy istnieje przepis na skuteczną kampanię? Czy nieodłącznym elementem każdej kampanii powinny być twarde dane? Na jakim etapie uwzględnić analitykę w budowaniu strategii marki? Na te i inne pytania dotyczące analityki internetowej odpowiadają Łukasz Matyński i Paweł Świerczewski z Media Choice. Klienci chcą realizować kampanie, która będą viralami zbierającymi ogromne zasięgi. Jednak czy istnieje jakiś pewny i sprawdzony sposób na to, aby kampania była skuteczna? Czy do stworzenia takiej kampanii zawsze potrzebne są twarde dane i ich zrozumienie? Czy każda kampania musi być dokładnie „obliczona", czy jednak da się stworzyć działania oparte na tzw. strategii intuicyjnej?
O tym rozmawiamy ze specjalistami z domu mediowego Media Choice: Łukaszem Matyńskim (co-owner & board) oraz Pawłem Świerczewskim (digital analyst).


– W większości przypadków tworzenie strategii marketingowej i media planów powinno odbywać się na podstawie danych. Dlaczego? Bo nie powinno nam zależeć na...
Idź do oryginalnego materiału