Ten produkt stał się viralem i prawdziwym symbolem luksusu i elegancji w akceptowalnej cenie. Do oferty Lidla wchodzi czekolada pistacjowa Dubai! To jeden z najbardziej pożądanych przysmaków w świecie słodyczy – czekolada jedyna w swoim rodzaju. Teraz będą mogli spróbować jej wszyscy. Dubai nie jest jednak najtańsza! Za 100 gramów trzeba zapłacić 21,99 złotych.
Czekolada pistacjowa Dubai szturmem podbiła media społecznościowe. Powody tak wielkiego sukcesu są najprawdopodobniej dwa. Pierwszym jest smak, bo czekolada jest naprawdę wyjątkowa pod tym względem, a całość podkreślają pistacje, które są uznawane za jedne ze szlachetniejszych bakalii. Drugim powodem jest piękne opakowanie, które od razu przywodzi na myśl, iż nie jest to zwykła czekolada, ale coś, co chowamy na specjalną okazję. Dubai jest coraz częściej wykorzystywana także przez kulinarnych influencerów, którzy przystrajają nią swoje desery.
Lidl wprowadza do oferty czekoladę pistacjową Dubai. Ten hit znaliśmy dotąd tylko z Internetu i egzotycznych wakacji
Do tej pory czekoladę było w Polsce trudno dostać, a nie każdy ma możliwość polecenia po nią samolotem nad Zatokę Perską – do samego Dubaju! Naprzeciw zapotrzebowaniu na luksusowe słodycze klasy premium wyszła sieć Lidl, która już nie raz zaskakiwała asortymentem, który raczej nie kojarzy się z popularną sieciówką detaliczną. Dzięki Lidlowi nie trzeba już podróżować do Dubaju, a czekoladę można zgarnąć z półki przy okazji inny zakupów. Nietypowa czekolada może okazać się wspaniałym pomysłem na dodatek do kawy lub deseru.
Co więcej, Lidl nie zamierza na tym zakończyć! W sklepach tej sieci po viralowym Dubai mają pojawić się kolejne, słodkie niespodzianki. Niemiecki gigant obiecuje wprowadzić do oferty kolejne nowości, które mają podbić podniebienia klientów.
Póki co jednak, okazja dotyczy czekolady pistacjowej Dubai. Chociaż Lidl nie udostępnia nowości w promocyjnej cenie, to istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, iż czekolada bardzo gwałtownie zniknie ze sklepowych półek! O wprowadzeniu jej w Polsce już zrobiło się głośno, więc trzeba gwałtownie decydować się na zakup albo obejście się smakiem.