Lidl i Biedronka będą miały kłopoty? Dino też szykuje karty lojalnościowe dla klientów

kobieta.gazeta.pl 3 godzin temu
Sklepy Dino cieszą się coraz większą popularnością. W ostatnich latach stały się one poważną konkurencją dla Biedronki. Okazuje się, iż polska sieć planuje kolejny krok, który może zapewnić jej nowych klientów.
Karta Moja Biedronka, Lidl Plus, Żappka, Kaufland Card to w tej chwili największe aplikacje sieci spożywczych w naszym kraju. Teraz z własną propozycją dla klientów ma wyjść Dino. Celem tych działań jest dotarcie do większego grona młodszych osób. Do tej pory polska sieć komunikowała się z klientami głównie dzięki mediów tradycyjnych i społecznościowych, a także specjalnych gazetek.

REKLAMA







Zobacz wideo Zakupy w Lidlu i Biedronce. Gdzie zapłaciliśmy taniej?



Dino uruchomi własną aplikację?
Pierwsze doniesienia na ten temat pojawiły się już na początku tego roku. O planach Dino informowały między innymi "Wiadomości Handlowe". Teraz media donoszą, iż sieć poszukuje kierownika produkcji aplikacji lojalnościowej. Jak możemy przeczytać w ogłoszeniu, od pracownika na tym stanowisku będzie wymagana odpowiedzialność za strategię rozwoju aplikacji, a także planowanie oraz nadzorowanie procesów związanych z nowymi funkcjami. Kandydat musi spełnić kilka ważnych warunków, to między innymi:

minimum trzy lata doświadczenia w zarządzaniu rozwojem aplikacji mobilnej,
znajomość procesów i praktyk związanych z doświadczeniami użytkowników,
rozeznanie w analizowaniu danych.



Warto zauważyć, iż polska sieć dosyć późno zdecydowała się na wprowadzenie swojej własnej aplikacji, a jej konkurencja może pochwalić się w tej chwili już sporym gronem użytkowników. Karta Biedronka ma ich 10,7 mln, aplikacja Żappka - 8,1 mln, Lidl Plus - 7,9 mln, Kaufland Card - 5 mln.
Ekspansja sieci Dino
Dino to polska sieć supermarketów, która została założona w 1999 roku. Jednak jej największa ekspansja miała miejsce dopiero w ostatnich latach. Sklepy Dino zlokalizowane są głównie małych i średnich miejscowościach, a także na peryferiach większych miast. Po koniec ubiegłego roku sieć posiadała 2024 placówek. Dla porównania, w przypadku Biedronki było to 3 730 sklepów, a Lilda - 930. W jakim sklepie najchętniej robisz zakupy? Zachęcamy do udziału w sondzie i komentowania artykułu.
Idź do oryginalnego materiału