L’Oréal: Sztuczna inteligencja jest tego warta

cyberfeed.pl 1 dzień temu


Firma kosmetyczna L’Oréal rozszerzyła swoją długoterminową współpracę z IBM, aby odkrywać nowe informacje na temat danych dotyczących receptur kosmetyków dzięki technologii generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI).

Firma ma nadzieję wykorzystać GenAI do wsparcia swoich planów wykorzystania zrównoważonych surowców w celu ograniczenia zużycia energii i odpadów materiałowych. Wykorzystanie GenAI jest zgodne z celem programu zrównoważonego rozwoju „L’Oréal dla przyszłości”, jakim jest pozyskiwanie do roku 2030 większości receptur produktów z materiałów pochodzenia biologicznego i gospodarki o obiegu zamkniętym.

Firma kosmetyczna współpracuje z IBM od kilku lat w ramach transformacji cyfrowej Przemysł 4.0 gdzie platforma Internetu rzeczy (IoT) firmy IBM Watson wspiera proces podejmowania decyzji. Firma wykorzystała szereg technologii IBM do dostarczenia IoT, rzeczywistość rozszerzona i wirtualna oraz sztuczna inteligencjaktóre stanowią podstawę inteligentniejszej fabryki w L’Oreal.

W 2018 r firma przejęła ModiFacektóra zapewnia rozszerzoną rzeczywistość i sztuczną inteligencję dla branży kosmetycznej. Technologia oparta na sztucznej inteligencji została wykorzystana, aby umożliwić klientom Amazon korzystanie z przedniego aparatu w telefonie komórkowym i cyfrowe wypróbowywanie różnych odcieni szminki w filmie na żywo lub na selfie.

To najnowsze zastosowanie sztucznej inteligencji wspólnie z IBM może zwiększyć kreatywność L’Oréal w znajdowaniu nowych receptur kosmetycznych, które zmienią branżę kosmetyczną.

Model sztucznej inteligencji jest opracowywany z wykorzystaniem dużej liczby receptur i punktów danych dotyczących składników, aby przyspieszyć wiele zadań do wykonania przez L’Oréal, w tym opracowywanie nowych produktów, zmianę składu istniejących kosmetyków i optymalizację pod kątem produkcji na większą skalę, w celu wsparcia L „W nadchodzących latach 4000 badaczy Oréal na całym świecie.

Praca IBM Consulting polega również na pomaganiu L’Oréal w ponownym przemyśleniu i przeprojektowaniu procesu odkrywania receptur. Według IBM zrozumienie zachowania składników odnawialnych w recepturach kosmetyków pomoże L’Oréal w opracowywaniu bardziej zrównoważonych linii produktów zapewniających większą integrację i personalizację dla konsumentów na całym świecie.

Matthieu Cassier, dyrektor ds. transformacji i cyfryzacji w dziale badań i innowacji L’Oréal, powiedział: „Opierając się na latach wyjątkowej wiedzy specjalistycznej z zakresu nauk o urodzie i strukturyzacji danych, ten duży sojusz z IBM otwiera nową, ekscytującą erę dla naszego procesu innowacji i rozwoju .”

IBM określił te prace jako „badania rozszerzone”, w ramach których wykorzystuje się wysoce specjalistyczną wiedzę w zakresie sztucznej inteligencji i kosmetyków do zrewolucjonizowania receptur kosmetyków.

„Ucieleśnia ducha badań wspomaganych sztuczną inteligencją, kładąc nacisk na zrównoważony rozwój i różnorodność” – powiedział Guilhaume Leroy-Méline, wybitny inżynier IBM w dziedzinie usług transformacji biznesowej w IBM Consulting France.



Source link

Idź do oryginalnego materiału