L’Oréal Paris w Warszawie: wybieg, na którym każda kobieta mogła poczuć, iż jest tego warta

miumag.pl 3 godzin temu
Co sprawia, iż kobieta czuje się wyjątkowa? Nowa sukienka, komplement, a może świadomość, iż jej historia ma znaczenie? Według raportu „HerStories” 2023 jedynie 33% Polek potrafi nazwać siebie wyjątkowymi. To liczba zaskakująco niska, a jednocześnie znacząca. Dlatego L’Oréal Paris – marka, która od dekad powtarza słynne „bo jesteś tego warta” – postanowiła oddać głos kobietom i przenieść do Warszawy wyjątkowy projekt. Po raz pierwszy w Polsce odbyła się lokalna odsłona globalnego Le Défilé L’Oréal Paris – pokazu, który zwykle otwiera Paris Fashion Week. Tam na wybiegu szły m.in. Kendall Jenner czy Eva Longoria. W Warszawie – ambasadorki, aktywistki i zwyciężczynie konkursu.


W tym tekście znajdziesz:

dlaczego Warszawa stała się miejscem wyjątkowego pokazu L’Oréal Paris,
jak wyglądał konkurs i jakie historie zostały wybrane,
kim były ambasadorki i bohaterki wydarzenia,
dlaczego moda stała się narzędziem do opowiedzenia o kobiecej sile.


L’Oréal Paris L’Oréal Paris


Warszawska odsłona globalnego wydarzenia


Pokaz L’Oréal Paris w Polsce nie był jedynie kolejną prezentacją kolekcji, ale symbolicznym gestem. Marka, od lat wspierająca kobiety w budowaniu poczucia własnej wartości, zdecydowała się przenieść ideę Le Défilé poza Paryż. To wydarzenie, które na świecie gromadzi gwiazdy i ambasadorki, w Warszawie zyskało wyjątkowy, emocjonalny charakter.


Współpraca z drogerią Rossmann zaowocowała konkursem, w którym kobiety i mężczyźni mogli podzielić się swoim „manifestem wartości”. Zgłosiło się ponad 500 osób. Spośród nich wybrano 15 historii – o macierzyństwie, sile w codzienności, budowaniu relacji i odwadze bycia sobą. Zwyciężczynie i zwycięzcy pojawili się na wybiegu obok ambasadorek marki i osób publicznych, udowadniając, iż każdy głos jest wart usłyszenia.


L’Oréal Paris L’Oréal Paris


Moda spotyka się z emocjami


Pokaz został podzielony na trzy segmenty – kobiecość, macierzyństwo i relacje. Każdy miał własną oprawę muzyczną, choreografię i narrację, która wzmacniała przekaz. Głos ambasadorek – Grażyny Torbickiej i Magdaleny Boczarskiej – wybrzmiewał jak przewodnik po kobiecych doświadczeniach, które łączyły się w spójną opowieść.


Na wybiegu pojawiły się ambasadorki L’Oréal Paris: Julia Wieniawa, Grażyna Torbicka i Magdalena Boczarska, w stylizacjach od Answear, PRM i Vanda Novak. Obok nich wystąpiły influencerki i aktywistki, w tym Żaklina Tan Dinh, Marta Lech-Maciejewska i Martyna Kaczmarek, a także osoby związane z marką od lat. Pokaz stał się przestrzenią dla różnorodnych stylów – od elegancji po codzienną swobodę – ale przede wszystkim dla różnorodnych głosów.


L’Oréal Paris L’Oréal Paris


Inspirujące głosy, które trzeba usłyszeć


Pokaz w Warszawie wzbogaciła obecność kobiet aktywnie działających na rzecz równości i siostrzeństwa. Na wybiegu pojawiły się m.in. Olga Kozierowska, założycielka „Sukcesu pisanego szminką”, dziennikarka i aktywistka Bianka Zalewska, prawniczka Sylwia Gregorczyk-Abram oraz Aleksandra Karasińska, redaktor naczelna Forbes Women.


To one, obok zwyciężczyń konkursu, przypomniały, iż siła kobiet nie wynika z perfekcji, ale z różnorodności doświadczeń. L’Oréal Paris chciał podkreślić, iż prawdziwe piękno tkwi w autentyczności i odwadze, by być sobą – niezależnie od wieku, roli czy historii.


L’Oréal Paris L’Oréal Paris


Dlaczego to wydarzenie było ważne i co z niego wynieść dla siebie?


Pokaz w Warszawie miał znaczenie nie tylko modowe, ale także społeczne. Stał się przestrzenią, w której moda była językiem opowieści, a wybieg – metaforą drogi każdej kobiety.


„Każda kobieta ma historię wartą opowiedzenia. Naszym celem było oddanie głosu konsumentkom i pokazanie, iż wyjątkowość nie wynika z perfekcji, ale z różnorodności doświadczeń i odwagi, by być sobą. Chcemy, by każda kobieta mogła powiedzieć z dumą – jestem tego warta.”
– podkreślała Magdalena Efler, Brand Advocacy Leader L’Oréal Paris Poland & Baltics.


Hasło „Bo jesteś tego warta”, powtarzane przez dekady w reklamach, tego dnia nabrało nowego, bardzo osobistego znaczenia.


L’Oréal Paris L’Oréal Paris


Materiał sponsorowany
Idź do oryginalnego materiału