Kurtka na przyszłość? Marka Carhartt wychodzi naprzeciw oczekiwaniom zwolenników eko-mody

nowymarketing.pl 4 miesięcy temu
Firma odzieżowa Carhartt, produkująca odzież roboczą, proponuje swoim użytkownikom produkty ze specjalną wszywką. Znajdzie się na niej miejsce do wpisania danych kolejnych trzech właścicieli ubrania. fot. LinkedIn
Temat ekologicznego podejścia do mody, recyclingu i re-usingu to kwestie, które od jakiegoś czasu nie schodzą z afisza rynku fashion. Niczym bumerang powraca konieczność ochrony środowiska naturalnego, ponownego wykorzystania raz kupionych ubrań, tworzenia kolejnych projektów z wcześniej wykorzystanych materiałów.
Jak się okazuje, w tym trendzie osadziły się nie tylko marki luksusowe (jak choćby torebka marki Ganni, o której pisaliśmy tutaj czy produkujący zegarki Patek Philippe z hasłem „You never actually own a Patek Philippe. You merely look after it for the next generation”), ale również przedstawiciele firm produkujących odzież typowo użytkową. Jest wśród nich choćby...
Idź do oryginalnego materiału