Kurier nakleił taką karteczkę na paczkomat. Miał prośbę do klientów
Zdjęcie: The_Pixel / @kisielwgroszki / TikTok
Okres przedświąteczny to czas wzmożonego ruchu w branży kurierskiej. Klienci robią zakupy w nadziei, iż dostaną swoje paczki na święta. Jednak jak co roku pojawiają się też skargi klientów na dostawy — od braku wcześniejszego powiadomienia o przyjeździe kuriera, przez dostarczenie przesyłki w niewłaściwym terminie, aż po sytuacje, gdy paczka ląduje w innym punkcie odbioru, niż pierwotnie wskazano. Tym razem to jednak kurier miał prośbę do klientów.








![Dobrze się stało, iż mit globalizacji, traktowanej jako cel sam w sobie, dobiegł końca [Quinn SLOBODIAN w „Le Figaro”]](https://wcn-media.s3.us-west-004.backblazeb2.com/2025/12/ai-generated-8671002_1920.jpg)