Kreatywne rozwiązania dla gastronomii. Jak słupki miejskie stały się stolikami

nowymarketing.pl 1 rok temu
Duże eventy często stawiają przed uczestnikami wyzwania braku przestrzeni do zjedzenia posiłku w dobrych warunkach. Jednak włoski oddział McDonald’s, współpracując z Leo Burnett Italia, postanowił zmierzyć się z tym problemem podczas jednego z najważniejszych wydarzeń w Mediolanie - Fashion Week. Jednym z wydarzeń, które przyciąga do miasta miliony ludzi, nie tylko miłośników świata mody, ale i po prostu turystów to Fashion Week w Mediolanie. W odpowiedzi na problem, z którym spotykali się dotychczas uczestnicy i zwiedzający, włoski oddział McDonald’s postanowił nawiązać współpracę z Leo Burnett Italia.
Nowym, pomysłowym rozwiązaniem okazał się być projekt TableToGo, czyli limitowany, nadający się do recyklingu pakiet, który można przymocować do słupków miejskich i przekształcić w stolik dla dwóch osób. Wizualnie pudełko przypomina torbę, którą swobodnie można przenieść i rozłożyć w wybranym przez siebie miejscu.


Po rozłożeniu na „stole” mogły zmieścić się dwie kanapki, dwie...
Idź do oryginalnego materiału