Koniec „efektu szminki”? Zmienia się trend, który rządził branżą luksusową
rp.pl 1 miesiąc temu
Zdjęcie: Foto: Lance Reis Unsplash
„Efekt szminki” stał się symbolem odporności na kryzysy szeroko pojętej branży kosmetycznej. Zmiany w zwyczajach zakupowych konsumentek mogą jednak spowodować, iż ta zasada przestanie obowiązywać.
- Strona główna
- Uroda
- Koniec „efektu szminki”? Zmienia się trend, który rządził branżą luksusową
Powiązane
Polecane
Nazywali ją grzesznicą PRL-u. Kochały ją miliony
1 godzina temu
Karolina Gilon nie odpuszcza Polsatowi. Pokazała nagranie
1 godzina temu
Polskie wybrzeże alarmuje. Zabójca jest niewidzialny
2 godzin temu
Kadry reprezentacji Japonii na sezon olimpijski
2 godzin temu