Kolekcji Magdy Butrym dla H&M nie ma jeszcze w sklepach. A już trafiła na Vinted

kobieta.gazeta.pl 20 godzin temu
Kolekcja Magdy Butrym dla H&M wzbudza ogromne zainteresowanie. Produkty będą dostępne tylko w wybranych sklepach szwedzkiej sieciówki oraz na jej stronie internetowej. Jednak już teraz możemy znaleźć je na platformie Vinted. W niektórych przypadkach ceny są choćby kilkukrotnie wyższe.
Sieć H&M co jakiś czas przygotowuje kolekcje z cenionymi projektantami. W przeszłości były to między innymi współprace z Isabel Marant, Stellą McCartney, Karlem Lagerfeldem. Teraz przyszedł czas na zdobywającą coraz większe uznanie i popularność polską projektantkę - Magdę Butrym.


REKLAMA


Zobacz wideo Polacy o teściowych:


Magda Butrym stworzyła kolekcję dla H&M. Produkty są już na Vinted
Premiera kolekcji odbędzie się dopiero 24 kwietnia. Wówczas będziemy mogli zamówić ubrania ze strony H&M lub kupić je w kilku wybranych sklepach. Mimo to na Vinted możemy znaleźć już niektóre propozycje z kolekcji. Co ciekawe, często są one znacznie droższe od wystawionych wcześniej na platformie projektów z marki projektantki. Nie jest jasne też, dlaczego ubrania pojawiały się na Vinted jeszcze przed oficjalną premierą.
W niektórych przypadkach ceny są choćby kilkukrotnie wyższe. Przykładowo, sukienka w kwiaty, której regularna cena wynosi 319 złotych, z drugiej ręki kosztuje w tej chwili 2500 złotych. Strój kąpielowy z różą na platformie dostaniemy za 500 złotych. Jego cena w sklepach i na stronie H&M ma wynosić 209 złotych. Natomiast cekinowa sukienka została wystawiona za 2900 złotych. Jej regularna cena to 829 złotych.


Magda Butrym i H&M screen: Vinted


Magda Butrym o swojej współpracy z H&M
Możemy spotkać się z opinią, iż kooperacja Magdy Butrym z H&M to najbardziej wyczekiwana kolekcja tego sezonu. "Stworzyła kolekcję, która łączy charakterystyczne dla jej projektów romantyczne elementy z wyrazistymi fasonami i precyzyjnym krawiectwem. Delikatna, a zarazem silna, filozofia Magdy Butrym jest prosta: bądź swoją własną muzą" - dowiadujemy się z oficjalnej strony sieciówki.


Natomiast sama projektantka w czasie eventu promującego jej współpracę z popularną sieciówką mówiła: "Naprawdę widzę tę kolekcję jako szansę na zaproszenie ludzi do naszego świata, w którym celebrujemy kobiecość i piękno. Każdy element wnosi własne poczucie słowiańskiego romansu, jednocześnie oddając hołd historii naszej marki".
Idź do oryginalnego materiału