Kolekcja Medicine ma za zadanie rozpowszechniać poezję Szymborskiej poza kręgiem osób zainteresowanych literaturą

nowymarketing.pl 1 rok temu
– Zależało nam, by ta kolekcja nie tylko przypominała o twórczości Szymborskiej, ale też, by dokonać reinterpretacji jej dzieł, edukować i docierać do szerszego grona – na temat nowej kolekcji ubrań inspirowanych twórczością W.Szymborskiej rozmawiamy z Karoliną Tomczyk, dyrektor marketingu Medicine. Kolekcja ubrań i akcesoriów związana z Wisławą Szymborską to Wasz ukłon w stronę polskiej poetki oraz polskiej poezji. Pomysł na kolekcję był związany bezpośrednio z 100. rocznicą jej urodzin czy może były również inne powody?
Tak, kolekcja poświęcona Wisławie Szymborskiej jest naszym ukłonem w stronę jej twórczości. Pomysł na stworzenie kolekcji był związany głównie z 100. rocznicą urodzin Wisławy Szymborskiej, jednakże nasza motywacja sięgała głębiej. Chcieliśmy uczcić jej dziedzictwo i oddać hołd nie tylko jej literackim osiągnięciom, ale także jej wyjątkowemu spojrzeniu na świat oraz niepowtarzalnej wrażliwości.
Jednocześnie zależało nam, by ta kolekcja nie tylko przypominała o...
Idź do oryginalnego materiału