Klientka sklepu odzieżowego oburzona rozmiarówką. "Dlaczego sieciówki to robią?"

kobieta.gazeta.pl 4 godzin temu
Zdjęcie: TikTok @kellithedietlady


Pewna klientka postanowiła zwrócić uwagę na powszechny problem klientów sieciówek odzieżowych. Jak podkreśliła, spotyka on zwłaszcza osoby, które noszą większe rozmiary ubrań. - Po prostu mi to wyjaśnijcie - zaapelowała na swoim filmie.
Kelli to konsultantka dietetyczna z Wielkiej Brytanii, która aktywnie udziela się w mediach społecznościowych jako @kellithedietlady. Ostatnio na TikToku poruszyła temat, który wzbudził spore zainteresowanie. Zgodnie z brytyjską rozmiarówką autorka nagrania nosi rozmiar 16 (w polskich sklepach byłby to rozmiar 44). W czasie zakupów w jednej z popularnych sieciówek odzieżowych zaobserwowała pewien problem. Z reakcji jej widzów wynika, iż kwestia ta irytuje też innych.


REKLAMA


Zobacz wideo Co oznacza ONS?


Im większy rozmiar, tym jesteś wyższy? Zauważyła problem z ubraniami
Jak zauważyła Kelli, spodnie w jej rozmiarze są znacznie dłuższe od tych mniejszych. Dlatego też osoby, które nie są wysokie, mogą mieć problem ze znalezieniem odpowiednich ubrań. Dodała też, iż zjawisko to zaobserwowała już w sklepach różnych marek. Nie jest to więc problem tylko jednej sieciówki. - Powiedzcie mi, dlaczego marki odzieżowe uważają, iż im większy masz rozmiar, tym jesteś wyższy? Po prostu mi to wyjaśnijcie - zaapelowała na swoim filmie na TikToku.


"To działa też w drugą stronę"
Film wzbudził zainteresowanie. Pojawiło się pod nim kilkaset komentarzy. Wiele osób podzieliło się swoimi obserwacjami z zakupów odzieżowych. "To działa też w drugą stronę. Moja córka nosi najmniejszy rozmiar i wszystko jest na nią za krótkie", "Dopasowanie ubrań to w tej chwili niestety trudne zadanie" "Niestety marki nie robią tego w przypadku bluzek i topów, gdy ta większa długość byłaby wskazana", "To doprowadza mnie do szału" - możemy przeczytać w sekcji komentarzy pod nagraniem.
Idź do oryginalnego materiału