Klient McDonald’s poprosił o dolanie napoju do pełna. Nie uwierzysz, co zrobił pracownik

pysznosci.pl 1 rok temu

O tym, jakie sposoby stosuje McDonald’s, by zwabić klienta i sprawić, by wrócił, powiedziano już sporo. Odwiedzający restauracje muszą uważać też na nieautoryzowane sztuczki, podejmowane – z niewiadomych powodów – przez pracowników. Jedną z nich zaprezentował pewien tiktoker. Chciał rozbawić internautów, a finalnie został mocno krytykowany.

McDonald’s doskonale wie, jak zadziałać na klientów, by ci – mimo świadomości jakości serwowanego tam jedzenia – jak zahipnotyzowani stołowali się tam i zostawiali rokrocznie kolosalne sumy pieniędzy. Okazuje się, iż nie tylko skład kupowanych tam produktów szkodzi. Jak widzimy na tiktokowym wideo, zamieszczonym na platformie przez pracownika tej sieci, również pracownicy stosują pewne sztuczki.

Poprosił o dolewkę w McDonald’s. Co otrzymał?

Jeden z pracowników znanej franczyzowej sieci fast foodów opublikował na Tik Toku krótkie wideo, które wywołało mieszane uczucia wśród internautów. Mimo iż autor nagrania wskazał w komentarzu, iż to żart, internauci nie mieli litości. Mowa konkretnie o tym, co robią pracownicy McDonald’s, kiedy napój wraca od klienta z prośbą o dopełnienie kubka do pełna.

Jak widzimy na nagraniu, jeden z pracowników odbiera zamówiony produkt od klienta, a drugi, zamiast dolać więcej napoju, po prostu dopełnił kubek większą ilością lodu. To zachowanie, nagrane i udostępnione w social mediach, wywołało sporo w większości negatywnych reakcji. Autor publikacji być może chciał, by wideo zostało odebrane w żartobliwy sposób. Tak się jednak nie stało. Co więcej, kilku internautów wskazało, iż również oni zostali tak potraktowani.

@lucesraeh2317 #fypシ #fyp #mcdonalds ♬ Monkeys Spinning Monkeys – Kevin MacLeod & Kevin The Monkey

Przeczytaj również: W Polsce otwarto nietypowy McDonald’s. Nie ma takiego drugiego na świecie

Komentujący nie mają litości. Autor nagrania pod ostrzałem

Komentujący jednak poczuli się urażeni takim zachowaniem pracowników McDonald’s w stosunku do klienta. Wskazują na to, iż nieuczciwe – skoro ktoś zapłacił za napój, powinien dostać napój. Podnoszą też, iż to nieuzasadnione troszczenie się choćby nie o swój interes, a pracodawcy. Dodają również, iż nie tak wygląda wypełnianie obowiązków służbowych. W sekcji komentarzy czytamy:

„Dostajesz 15 dolarów za godzinę, a choćby nie potrafisz dobrze wykonać swojej pracy”.

„Biedni pracownicy troszczą się o interesy pracodawcy bez wyraźnych powodów”.

„W czym problem? Klient zapłacił za cholerny napój, to wypełnij kubek napojem!”.

„McDonald’s ma najgorszą obsługę klienta”.

„To jest po prostu wstyd! Dlaczego kubek nie był wypełniony na początku? To nie jest tak, iż to restauracja twojego taty”.

Idź do oryginalnego materiału