KFC żegna się ze swoimi frytkami w nowej kampanii

nowymarketing.pl 1 rok temu
Czy po 71 latach frytki KFC trafią do ziemniaczanego raju? Sieć nie chce ich opłakiwać, ale zmienić ich smak na lepszy. Tym samym KFC robi ukłon w stronę konsumentów, którzy mają zastrzeżenia do tej przekąski. „KFC ma najgorsze frytki. Kropka” i „KFC, please, zmień swoje martwe frytki” – takie głosy pojawiają się ze strony konsumentów, którzy porównują przekąskę od KFC z innymi, oferowanymi przez konkurencyjne restauracje. Szczególnie krytycznie wypowiadają się o frytkach KFC Kanadyjczycy, którzy narzekają na smak i strukturę tego dania.
– Wiedzieliśmy, iż Kanadyjczycy nie znoszą naszych starych frytek, więc uznaliśmy to za okazję do pokazania naszym fanom, iż słyszymy ich głosy. Dowodem jest zmiana tej pozycji w naszym menu i chcieliśmy zrobić to w zabawny sposób – powiedział Azim Akhtar, dyrektor marketingu KFC Canada.
W ramach kampanii KFC przygotowało spot reklamowy, w którym widzimy...
Idź do oryginalnego materiału