KFC rezygnuje z kurczaka? Prośby konsumentów nie przyniosły rezultatu!

nowymarketing.pl 5 miesięcy temu
A gdyby tak w popularnym fast foodzie — KFC — zamiast dobrze znanego kurczaka pojawiły się dania z… indykiem? Z taką prośbą w okresie przedświątecznym przyszli do restauracji klienci, jednak KFC pozostało nieugięte. Niemożliwe? A jednak! Wszystko w najnowszej bożonarodzeniowej reklamie marki. fot. More About Advertising
Słynne KFC (Kentucky Fired Chicken) mogłoby w okresie świątecznym zmienić nazwę na KFT (Kentucky Fried Turkey). Pomysł pojawia się w najnowszej amerykańskiej reklamie fast foodu, jednak jej bohaterowie nie dają za wygraną. „Widzieliśmy cię. Słyszeliśmy cię. I zignorowaliśmy cię” to hasło promujące zimowe menu KFC, które nawiązuje do przywiązania marki do kurczaka.
W najnowszym spocie jest wszystko, co w gwiazdkowej scenerii być powinno: delikatnie padający śnieg, nastrojowe światełka, dobrze znany motyw muzyczny, a do tego wszystkiego pojawiające się non stop na ekranie prośby użytkowników mediów społecznościowych.
„KFC powinno mieć w #ŚwiątecznymMenu indyka”,...
Idź do oryginalnego materiału