Kaufland robi show o personalizowaniu zakupów na podstawie znaku zodiaku

nowymarketing.pl 1 rok temu
Sieć sklepów zwraca się do swoich klientów, które wierzą w horoskopy i interesują się astrologią. Rumuński oddział Kauflanad przedstawia rekomendacje zakupowe na podstawie znaku zodiaku na swoim kanale YouTube. Zainteresowanie astrologią nie maleje – przez cały czas bardzo wiele osób kieruje się w swoim życiu horoskopami i wierzy w siłę znaków zodiaku. Marki często wykorzystują ten trend, aby precyzyjnie dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców.
Nie inaczej postąpił rumuński oddział sieci Kaufland, który postanowił udowodnić, iż można personalizować zakupy na podstawie... znaków zodiaku. W jaki sposób? Cały proces przestawia w serii filmów, które można śledzić na oficjalnym kanale YouTube.


Jak widzimy w kilku opublikowanych odcinkach, seria „Horoskop za małe pieniądze” wygląda jak teleturniej – Kaufland przygotował całe studio, w którym pojawiają się prowadzący (Gabriela Atanasov i Vlad Drăgulin) i...
Idź do oryginalnego materiału