Karolina Kuklińska-Kosowicz (YOPE): Nie boimy się poruszać tematów niewygodnych, a ważnych dla nas i naszej społeczności

nowymarketing.pl 2 lat temu
Jak budować wiarygodną markę, która budzi zaufanie konsumentów? Jak rodzinna firma naturalnych kosmetyków i środków czystości angażuje się w kwestie środowiskowe i społeczne? O początkach i dynamicznym rozwoju YOPE rozmawiamy z jej prezeską i współwłaścicielką – Karoliną Kuklińską-Kosowicz. Początki YOPE sięgają już 2015 roku, jednak to w ciągu ostatnich 2 lat marka rozwinęła sprzedaż, docierając do kilkudziesięciu europejskich krajów. Co okazało się najważniejsze do zbudowania rozpoznawalnej marki? Jak dziś YOPE wyróżnia się na konkurencyjnym rynku kosmetycznym?
Czym się wyróżniamy? Tym, iż nie jesteśmy marką, która tylko wypuszcza produkt. Od samego początku budujemy społeczność wokół idei YOPE. Społeczność, do której mówimy jej językiem – naszym językiem. Ta idea trafia do ludzi, bo jest autentyczna i tworzy markę od samego początku. To naturalność receptur i wysoka jakość produktów, ale też wszystko, co za produktem stoi – filozofia marki, filozofia dobrego życia, która...
Idź do oryginalnego materiału