Kaminski i McDonald's – skąd to oburzenie? SwipeTo będzie pośmiewiskiem? (podcast)

nowymarketing.pl 1 rok temu
Ralph Kaminski wzbudził nieco kontrowersji z powodu swojej współpracy z McDonald's. Jednak czy słusznie? Z kolei Poczta Polska i kilka innych marek wchodzi w świat NFT, a TVP otwiera portal dla młodzieży – SwipeTo. Sprawdź, co słychać w świecie marketingu. Ralph Kaminski i McDonald's
Kaminski zaprasza na bal do McDonald's. Jednak sporo osób zaproszenia nie przyjmuje, a wręcz jest tym faktem oburzona. Ralph to w końcu zadeklarowany wegetarianin, co też ludzie wypominają mu przy okazji tej kampanii. Jak ktoś, dla kogo liczy się dobro zwierząt, może współpracować z taką korporacją? Ano – może. Niestety, ludzie nie słuchają ludzi, a podążają za swoimi wyobrażeniami o nich. Dlaczego Ralph w McDonald's nie powinien nikogo dziwić?


Poczta Polska wchodzi do świata, o którym nie ma pojęcia
Bank Pekao S.A., Poczta Polska, Warner Media itd. zainteresowały się światem tokenów NFT. Choć rynek ten od stycznia 2022 r., odnotował spadek wolumena o 97%,...
Idź do oryginalnego materiału