Kamil Gębski (Żubrówka): Alkohol to kategoria bardzo lokalna i zróżnicowana na różnych rynkach

nowymarketing.pl 5 miesięcy temu
O nowej komunikacji marki Żubrówka, z jakimi wyzwaniami mierzy się na co dzień branża alkoholowa, ale także o tym, jakie trendy pojawiają się na rynku alkoholi rozmawiamy z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu w ramach biznesu Maspex Spirits (CEDC). Jakie były główne cele i strategie marketingowe marki Żubrówka w ciągu ostatnich lat?
Marka Żubrówka to bardzo interesujący przypadek marketingowy. Koncept ma już ponad 500 lat i ciągle znajduje w sobie energię, aby się odradzać. Przez stulecia była znana jako wódka gatunkowa Żubrówka z Trawą Żubrową (Bison Grass), najchętniej łączona z naturalnym sokiem jabłkowym w Hero Drinku nazywanym Szarlotką lub – w USA – Apple ŻU. Kilkanaście lat temu – na bazie siły i dziedzictwa marki – w Polmosie Białystok stworzono Żubrówkę Białą, krystaliczną wódkę czystą. Przez ostatnie lata firma budowała globalną pozycję Żubrówki jako oryginalnej wódki czystej inspirowanej miejscem swojego pochodzenia, czyli...
Idź do oryginalnego materiału