"Jestem kobietą. Jestem przyszłością". Biżuteria YES walczy z nierównością i stereotypami w nowej kampanii

nowymarketing.pl 1 rok temu
W drugiej odsłonie kampanii „Jestem kobietą” YES pokazuje Polskę z przyszłości wolną od stereotypowego postrzegania roli kobiety. W spocie widzimy ślub jednopłciowej pary czy zaprzysiężenie „najbardziej kobiecego” rządu. Tuż po otrzymaniu Grand Prix Effie 2022 Biżuteria YES i 180heartbeats + JUNG v MATT prezentują drugą odsłonę nagrodzonej kampanii „Jestem kobietą”. Tym razem marka pokazuje, jak może wyglądać życie Polek za kilkanaście, a choćby za kilkadziesiąt lat. W spocie widzimy m.in., jak katolicki ksiądz udziela ślubu dwóm kobietom, dziewczyny czują się bezpiecznie i rozwijają swoje pasje, a władzę w kraju sprawuje rząd złożony w większości z kobiet.


W nowej kampanii kontynuujemy myśl podjętą rok temu, ale robimy to z większą wrażliwością i czułością. Wierzymy w siłę i sprawczość kobiet i jesteśmy pewni, iż dzięki nim ten świat może być bardziej sprawiedliwym, równym i przyjaznym miejscem dla nas...
Idź do oryginalnego materiału