Jamajka stawia na rozwój turystyki w Stanach Zjednoczonych – Jamaica Tourist Board (JTB) ogłosiła nominację trzech nowych specjalistów ds. rozwoju biznesu. Ricardo Henry, Ray Lee i O’Neil Walters obejmą najważniejsze regiony USA: północny wschód, zachód oraz środkowy zachód, wzmacniając obecność Jamajki na strategicznych rynkach.
Nowe nominacje:
- Ricardo Henry – specjalista ds. rozwoju biznesu na północnym wschodzie USA. Z siedzibą w Baltimore, będzie odpowiadał za Delaware, Maryland, Wirginię i Waszyngton, DC. Wcześniej pełnił funkcję oficera ds. promocji i wydarzeń w centrali JTB w Kingston.
- Ray Lee – specjalista ds. rozwoju biznesu na zachodzie USA. Pracując z Dallas, Teksas, obejmie obszar Nowego Meksyku, Arizony, Teksasu i Oklahomy. Wcześniej był związany z Sandals Resorts.
- O’Neil Walters – specjalista ds. rozwoju biznesu na środkowym zachodzie USA. Z Cleveland, Ohio, będzie odpowiedzialny za Michigan, Ohio, zachodnią Pensylwanię i Wirginię Zachodnią. Przed dołączeniem do JTB pełnił funkcję dyrektora ds. globalnego marketingu w Dale Caldwell Foundation.
Philip Rose, zastępca dyrektora ds. turystyki Jamajki, podkreślił, iż nowe nominacje wzmocnią obecność Jamajki na kluczowych rynkach i przyczynią się do wzrostu turystyki. „Ricardo, Ray i O’Neil mają niezwykłą pasję do promowania naszego kraju oraz profesjonalizm, który na pewno przełoży się na dalszy rozwój. Cieszymy się, iż dołączają do naszego zespołu” – dodał.
Nowi przedstawiciele będą odgrywać kluczową rolę w budowaniu relacji z branżą turystyczną i rozwijaniu ruchu turystycznego na Jamajkę.