Karty Arkanów są kluczowym elementem Hades 2co jest stosowne, biorąc pod uwagę, iż gra rzuca cię w dosłowną wiedźmę.
Tak jak Pamiątki (akcesoria), Karty Arcana zapewniają pasywne korzyści. Niektóre zwiększają Twoje statystyki. Niektóre są choćby bardziej pomocne, posuwając się choćby do ożywienia cię ze śmierci. Jednak w przeciwieństwie do Pamiątek, traktuj Karty Arkanów bardziej jak drzewo umiejętności. Gdy odblokujesz więcej kart, uzyskasz dostęp do choćby lepsza karty.
Oto jak odblokować karty Arcana w Hades 2plus lista każdą kartę Arcana, którą do tej pory widzieliśmy i jego zdolności.
Jak odblokować karty Arkana w Hades 2
Możesz odblokować karty Arkana, wchodząc w interakcję z Kamienna płyta przy wejściu do pokoju, tuż przed wyjściem na bieg.
Podstawowym źródłem odblokowania nowych kart Arkana są proch, zasób najczęściej spotykany jako nagroda za oczyszczanie potyczek (komnaty z walką). Szukaj komnat oznaczonych szarym zakwitem piasku.
Odblokowanie karty Arcana po raz pierwszy spowoduje odsłonięcie sąsiadujących z nią kart, zwiększając liczbę kart, które możesz odblokować.
Jak zwiększyć chwyt i wyposażyć więcej kart Arkana w Hadesie 2
Twój chwycić miernik określa, ile kart Arkanów możesz wyposażyć na raz. Każda karta Arcana ma koszt chwytu, wahający się od jednego do pięciu, przy czym lepsze karty zwykle wiążą się z wyższym kosztem chwytu.
Ty zaczynasz Hades 2 z 10 chwytami. Możesz zwiększyć swój limit chwytu, wydając Psyche, także zasób, który można zdobyć poprzez oczyszczanie spotkań. W nagrodę poszukaj komnat z małym zielonym ognikiem.
Niektóre karty nie mają kosztu uchwytu i zamiast tego są aktywowane przez „przebudzenie” – to, czy będziesz w stanie je wyposażyć, zależy od tego, czy spełniłeś określony zestaw warunków wstępnych. Takie „przebudzenia” odnotowaliśmy w poniższej tabeli.
Lista umiejętności kart Arkana w Hadesie 2
W grze znajduje się 25 kart Arkanów Hades 2. Każda karta jest powiązana z cyfrą rzymską. Jest pięć rzędów, po pięć Kart Arkanów w każdym rzędzie; spójrz na powyższy obrazek, aby zobaczyć rozmieszczenie każdej karty na planszy Kart Arkanów.
Jak dotąd odkryliśmy 20 kart Arkanów, choć należy pamiętać, iż te, których jeszcze nie odkryliśmy, oznaczono w poniższej tabeli jako „do ustalenia”.
Lista kart Arkanów w Hadesie 2
I | Czarodziejka | Spowalnia czas o 2 sekundy podczas podtrzymywania ruchów Omegi. | 1 Popiół | 1 |
II | Krnąbrny Syn | Przywróć 2 punkty zdrowia po wyjściu z komnaty lub dwukrotnie więcej, jeżeli masz mniej niż 30% zdrowia. | 3 Popiół | 1 |
III | Łucznik | Kiedy twój licznik magii nie jest pełny, twoje ataki i umiejętności specjalne zadają +30% obrażeń. | 10 Popiół | 3 |
IV | Śmierć | Twoje ruchy Omega mają +3% szansy na zadanie obrażeń krytycznych. | 15 Popiół | 3 |
V | Posłaniec | Masz +6% szansy na unik. | 20 Jesionów, 1 Perła | 0, Przebudzenie: Aktywuj co najmniej 3 karty, które zużywają tę samą ilość magii |
VI | Furie | Zadaj 20% więcej obrażeń wrogom dzięki swojej obsady. | 3 Popiół | 2 |
VII | Tytan | Zyskaj +20 maksymalnego zdrowia i +20 maksymalnej magii. | 7 Popiół | 2 |
VIII | Niewidzialne | Przywracaj 2 punkty magii co sekundę. | 20 Popiół | 5 |
IX | Noc | Twoje zaklęcie ładuje się automatycznie, tak jakbyś zużywał 2 magii co sekundę. | 25 Popiół | 4 |
X | Kochankowie | W walkach ze Strażnikami (bossami obszarowymi) otrzymujesz 0 obrażeń przy pierwszym trafieniu | 30 Popiół | 2 |
XI | Szybki biegacz | Biegasz 20% szybciej. | 10 Popiół | 1 |
XII | Wieczność | Rozpocznij każdy bieg z jednym Death Defiance (automatyczne ożywienie). | 20 Popiół | 4 |
XIII | Centaur | Co pięć komnat zyskujesz +3 maksymalnego zdrowia i +3 magii. | 25 popiołu, 1 żużel | 0, Przebudzenie: Aktywuj karty, które wykorzystują 1 do 5 chwytów |
XIV | Księżyc | Twoje rzucenie Omega ma +50 mocy za każdym razem, gdy wybucha. | 30 Popiół | 3 |
XV | Wytrzymałość | Chociaż masz nie więcej niż 30% zdrowia, otrzymujesz -30% obrażeń i zadajesz +30%. | 35 Popiół | 5 |
XVI | Losy | Rozpocznij każdy bieg z +1 Zmiana Losu (co pozwala na zmianę nagród z każdej komnaty). | 15 Popiół | 3 |
XVII | Przewoźnik | Rozpocznij każdy bieg z 200 sztukami złota. | 25 Popiół | 5 |
XVIII | Powstawanie | Zadaje +25% obrażeń wrogom dotkniętym co najmniej 2 efektami klątwy. | 30 Popiół | 3 |
XIX | Doskonałość | Wszelkie oferowane ci dobrodziejstwa mają +30% szansy, iż będą rzadkie. | 35 Popiół | 5 |
XX | do ustalenia | do ustalenia | do ustalenia | do ustalenia |
XXI | do ustalenia | do ustalenia | do ustalenia | do ustalenia |
XXII | Mistrzowie | Rozpocznij każdy bieg z +1 Zmiana Losu (co pozwala na zmianę dobrodziejstw). | 30 Popiół | 4 |
XXIII | do ustalenia | do ustalenia | do ustalenia | do ustalenia |
XXIV | do ustalenia | do ustalenia | do ustalenia | do ustalenia |
XXV | do ustalenia | do ustalenia | do ustalenia | do ustalenia |
Zaktualizujemy ten przewodnik, gdy odkryjemy pozostałe pięć kart Arkanów.
Source link