Jak istotny jest styl i klasa w biznesie | limuzyna z szoferem czy reklama - prosty zabieg marketingowy

hypnotizingfashion.blogspot.com 5 lat temu



O prowadzeniu biznesu powiedziano wiele, jak nie jeszcze więcej. Powiedzenie "jak Cię widzą, tak Cię piszą", w kontekście biznesowym, jest na równi ważne z budżetem, reklamą , pracą i pełnym zaangażowaniem.

Wg Richarda Bransona - biznesmena i miliardera, przepis na sukces niezależnie od branży, to:
1. Lubić to co robimy, ponieważ 80% naszego życia poświęcamy pracy.
"Frajda to potężne narzędzie biznesowe". Pozytywnie nastawiony szef, zadowoleni pracownicy to zadowoleni klienci.
2. Być innowacyjnymi. Wokół Ciebie jest mnóstwo firm. Tylko te innowacyjne, mają szanse na sukces. Każda firma, która działa w identyczny sposób jak konkurencja, jest skazana na brak powodzenia.
3. Bądź widoczny i dobrze się prezentuj. Inaczej nikt nie dowie się o twojej marce (lub o Tobie, jeżeli pniesz się po szczeblach kariery). Reklamuj firmę i jej ofertę poprzez umieszczenie siebie lub pracownika przed kamerami. Bądź rozpoznawalny dla klientów.
Oglądając choćby program Magdy Gessler "Kuchenne rewolucje" możemy zauważyć, iż restauratorka głównie zwraca uwagę na to, aby właściciele byli obecni w restauracji i w 100% angażowali się w rozwój swojej firmy i nie bali się inwestycji oraz ryzyka, bo to nieodzowny element prowadzenia biznesu.
Zauważ, iż znasz założycieli większości znanych firm. Microsoft, Apple, McDonalds. Nie wspominając już o markach fashion, które dzięki temu, iż założyciele zdecydowali się firmować marki własnym nazwiskiem, już na starcie plasowały się w rankingu liderów: Tom Ford, Marc Jacobs, Karl Lagerfeld, czy rodzimy Łukasz Jemioł.
To jest współzależność jak nasz wizerunek, wpływa na wizerunek naszej firmy.
Dajemy prosty przekaz klientowi - skoro nie boje dać się swojego wizerunku firmie, to znaczy, iż podpisuje się pod nią i jest ona wiarygodna. Dwa - dbając o swój wizerunek, dbam jednocześnie o wizerunek własnej firmy.

Wizerunek. Chcąc mieć poważanie wśród przyszłych kontrahentów, powinniśmy o niego zadbać, a także o naszą wiarygodność. Wiarygodność to klucz w każdej branży i na każdym stanowisku. wizerunkiem możemy ją wzmocnić lub zachwiać.
Mając bar, czy zatrudnilibyście do podawania frytek pana w garniturze z Rollexem na ręku? Nie... ponieważ myślelibyście, iż chce się zatrudnić dla żartu bądź zwyczajnie coś tu nie gra.

Tym bardziej działa to w drugą stronę. Czy poważny biznesmen, podpisze kontrakt, powierzy swój biznes i pieniądze komuś kto prezentuje sie jak osoba, która nie potrafi zadbać o swój własny budżet? I na spotkanie biznesowe przyjedzie autobusem lub słabej klasy samochodem. Raczej nie. Ponieważ nie będzie wiarygodna w tym, iż potrafi zarobić duże pieniądze. Czyli w uproszczeniu myślowym - nie jest dobra w tym co robimy.

Spójrzmy na to z naszej perspektywy. Chcemy rozwijać naszą firmę. Na spotkanie przyjeżdżają limuzyną, elegancko ubrani przedstawiciele firmy, drzwi otwiera im szofer. Już na wstępie mają nad nami przewagę. W naszym odczuciu podpisanie z nimi kontraktu, będzie dla nas bardzo prestiżowe.
To dlatego, gwiazdy ekranu, celebryci wchodząc na czerwony dywan wysiadają z eleganckich limuzyn, gentleman chcąc zaimponować kobiecie na randce i poważni biznesmeni, politycy, korzystają z serwisów szoferskich. Także z tego powodu wydatki na cele reprezentacyjne czy to w ministerstwie, czy w dobrej firmie, są znaczne.
Nie tylko dla wygody.
Dla prestiżu, który wzmacnia naszą pozycje w każdej branży biznesowej oraz na polu osobistym.
Materiał powstał przy współpracy z jednym z najlepszych serwisów wynajmu limuzyn z serwisem szoferskim w Warszawie.
www.thechauffeur.pl

The Chauffeur to nie tylko wynajem limuzyny z szoferem.
Ekskluzywna obsługa jest zapewniona przez wyselekcjonowanych najwyższej klasy szoferów. Dysponujemy liczną flotą komfortowych samochodów, zapewniamy profesjonalizm i dyskrecję.
The Chauffeur to wynajem ekskluzywnych limuzyn z szoferem na spotkania biznesowe, transfery lotniskowe, a także wszelkiego rodzaju eventy, wieczorne wyjścia wraz z rezerwacją stolików, wejście do klubów bez kolejek etc.



ps. Dla czytelników w Warszawy i okolic przygotowaliśmy specjalną promocyjną ofertę.
Tylko w listopadzie i grudniu The Chauffeur oferuje ekskluzywny serwis door-to-door w promocyjnej cenie 150 zł.
Prezent, kwiaty, liścik czy zaproszenie na kolacje, czy przesyłkę, które chcemy komuś podarować dostarczy limuzyną i wręczy tej osobie elegancko ubrany szofer.
Dawka luksusu, która jest kilka droższa od profesjonalnego pakowania prezentu, a diametralnie zmienia jego charakter.



Idź do oryginalnego materiału