Jak dotrzeć do świata mody z przekazem o konieczności ograniczenia zakupu ubrań bez greenwashingu? Case study projektu „Ślady Pamięci” Katedra Mody ASP x Wtórpol

nowymarketing.pl 1 rok temu
Wszyscy miłośnicy mody kochają kupować ubrania i znają doskonale euforia płynącą z powrotu do domu z nową zdobyczą. Marki fast fashion potrafią doskonale wykorzystać te emocje, tworząc coraz więcej kolekcji, za to coraz niższej jakości. Z drugiej strony sektor odzieżowy musiał w końcu dostrzec coraz silniejszy trend „eko” i „sustainability”, niestety w wielu przypadkach nie brakuje praktyk greenwashing, czyli umiejętnego wykorzystywania pozornie ekologicznych działań, podejmowanych wyłącznie w celach wizerunkowych. W świetle zatrważających danych dostarczanych chociażby przez ONZ, świat mody będzie zmuszony zwrócić się ku złotej zasadzie 3R – reduce, reuse, recycle (czyli: ogranicz zakupy,...
Idź do oryginalnego materiału