Insbuy to aplikacja e-commerce jakiej jeszcze nie było. Dzięki niej kupimy przedmioty, które zobaczymy w filmach i serialach

dailyweb.pl 1 dzień temu
Zdjęcie: Insbuy


Insbuy to nowa aplikacja zakupowa, która może zmienić standard robienia zakupów w sieci. To owoc pracy intrygującego, polskiego startupu.

Wyobraźcie sobie pewną sytuację. Niedziela wieczór. Siadacie z całą rodziną przed telewizorem. Włączacie serial „Przyjaciele” na platformie streamingowej MAX i waszą uwagę przyciąga imbryczek od herbaty i stylowe krzesło w jednej ze scen. Myślicie sobie – muszę mieć te przedmioty w swoim mieszkaniu!

Oczywistym, kolejnym działaniem jest research. W internecie – w obecnych czasach – można kupić wszystko, tylko czasem potrzeba więcej czasu, aby znaleźć konkretny towar. A gdyby tak ten proces przyśpieszyć? Aplikacja Insbuy może nam w tym pomóc.

Insbuy to aplikacja zakupowa, która spodoba się fanom streamingu

Insbuy to aplikacja, która dzięki zaawansowanym algorytmom sztucznej inteligencji do analizy danych, pozwoli widzom na bezpośrednie robienie zakupów podczas oglądania filmów i seriali, a choćby teledysków. System identyfikuje interesujące nas przedmioty i przekierowuje na stronę sklepu, gdzie dany towar można kupić. Świetny, innowacyjny sposób, a do tego wymyślony przed Polaka Mikołaja Krzemińskiego. Insbuy ruszyła na podbój niemieckiego rynku i już ma na swoim koncie pierwsze sukcesy i perspektywy kolejnych współprac z platformami streamingowymi Insbuy gwałtownie zdobywa rynek międzynarodowy. Po udanym wejściu na rynek niemiecki we współpracy z RTL Zwei, Insbuy ma już za sobą pierwsze sukcesy, oferując produkty z popularnych niemieckich seriali, takich jak Die Geissens, Berlin Tag und Nacht, Die Wollnys i inne. niedługo firma rozpocznie współpracę z Joyn, największą platformą streamingową w Niemczech, co otworzy nowe możliwości wzrostu i dotarcia do szerszej publiczności.

Insbuy szuka kolejnych partnerów i może pojawić się na kolejnych rynkach

Twórcy Insbuy zachęcają do współpracy zarówno platformy streamingowe, jak i firmy e-commerce. Nie ma co ukrywać – od tych dwóch podmiotów zależy sukces tej aplikacji. Mój przykład z początku wpisu to hipotetyczna sytuacja, bowiem Insbuy nie ma jeszcze współpracy z MAX. Jednak ja wierzę w ten projekt i liczę na to, iż w przyszłości będzie nam dane, aby dokonać zakupu, oglądając filmy, seriale i programy na najbardziej popularnych platformach streamingowych. W planach firmy jest partnerstwo z takimi podmiotami jak: jak Amazon, eBay, Walmart, Twitch, YouTube Live i Instagram Live.

Dzięki Insbuy możemy kupić sukienkę z serialu Różyczka

[gallery link="file" columns="4" ids="271649,271650,271651,271652"] Aplikacja Insbuy jest dostępna na terenie Polski. Głównym segmentem jest aranżacja wnętrz, ale znajdziemy tam również np. sukienkę, jaką nosiła główna bohaterka filmu Różyczka. Poza tym w zakładce „Programy tv i marki” możemy zobaczyć, z jakich programów możemy zakupić różne przedmioty, m.in. z szeregu contentu CANAL+ DOMO, np. Remont w 24h, Kupione i co dalej, Zbudujmy ten dom, Małe-wielkie zmiany, Dowborowa od nowa czy Grunt to ogród. W zakładce „inspiracje” znajdziemy natomiast wybrane produkty z odcinków różnych programów. Aplikacja przekieruje nas na stronę, dzięki której będziemy mogli kupić i zamówić interesujące nas artykuły. https://dailyweb.pl/mozesz-juz-kupic-syntilay-buty-stworzone-przez-ai-ze-skanu-twojej-stopy/ Trzymam kciuki za rozwój i ekspansję Insbuy, bo to faktycznie bardzo innowacyjny sposób robienia zakupów. Pierwsze wyniki, udostępnione przez firmę mają przekonać kolejne firmy do współpracy i wdrażania swoich produktów do aplikacji. Oto dane, jakie przekazali twórcy: • Ponad 100 000 pobrań aplikacji w UE • Ponad 2 000 000 kliknięć generujących ruch wysokiej jakości • Wskaźnik konwersji 3,2%-6,4% (2-4 razy wyższy niż średnia branżowa) • Ponad 10 000 000 USD w wartości towarów (GMV)
Idź do oryginalnego materiału