Informacja prasowa: Podlaska firma stworzyła pierwszą stronę o wyciskarkach

bstok.pl 5 godzin temu
Zdjęcie: Podlaska firma stworzyła pierwszą stronę o wyciskarkach


Domowe Sanatorium – firma z Wasilkowa, która jest największym dystrybutorem wyciskarek wolnoobrotowych w Polsce, uruchomiła nowy projekt. To pierwszy w naszym kraju merytoryczny serwis internetowy w całości poświęcony tematyce wyciskania soków.

Portal wyciskarki.com.pl jest platformą wiedzy i inspiracji dla świadomych konsumentów. Użytkownicy znajdą tam porady dotyczące obsługi sprzętu, wpływu soków na zdrowie i całą masę przepisów.

– Do tej pory informacje były rozproszone. Stworzyliśmy dedykowaną witrynę poświęconą wyłącznie wyciskarkom. Ta nisza rośnie. W prawie 300 tysiącach polskich domów „pracują” wyciskarki, które my sprzedajemy. Można więc bezpiecznie założyć, iż samych sprzętów premium działa w naszym kraju ponad pół miliona, a nie liczę tańszych odpowiedników. Dla wielu osób wyciskanie soków jest codziennym, zdrowym rytuałem – mówi Jarosław Zimnoch, prezes i współwłaściciel Domowego Sanatorium.

Pojawianie się naturalnych, nieprzetworzonych produktów w kuchniach Polaków, to już nie tylko moda. O wyraźnym trendzie świadczą wyniki badań. Według CBOS (Zdrowie i zachowania prozdrowotne Polaków, 2024) 50 % respondentów twierdzi, iż adekwatne odżywianie w największym stopniu przyczynia się do poprawy zdrowia.

Nadal jednak tylko co trzeci Polak codziennie spożywa owoce lub warzywa, co wynika z kolei z badań portalu Medonet (Narodowy Test Zdrowia, 2024). Tymczasem serwowanie ich w postaci świeżo wyciskanych soków to wygodny sposób na dostarczenie organizmowi cennych składników w łatwo przyswajalnej formie.

Na stronie wyciskarki.com.pl jest już prawie 120 artykułów, z czego dwie trzecie stanowią przepisy. Nie tylko na soki i koktajle, ale także na desery czy dania z pulpy, która zostaje po wyciskaniu. Zawartość będzie regularnie rosła.

Domowe Sanatorium zajmuje się dystrybucją wysokiej jakości artykułów gospodarstwa domowego, sprzętu AGD, a także artykułów medycznych i rehabilitacyjnych. Główną marką w jej asortymencie jest Kuvings, czyli jeden z dwóch największych na świecie producentów wyciskarek premium.

– Naszą misją jest, by ludzie żyli zdrowiej i lepiej. Około 50% Polaków posiadających wyciskarki, to nasi klienci. Strona jest ukłonem w ich stronę, by umożliwić im jak najlepsze wykorzystanie sprzętu. Świadomie opieramy się na marketingu merytorycznym, a choćby edukacyjnym. Przez nowy serwis chcemy szerzyć modę na wyciskarki. A o ile to nam się uda, cały rynek, oczywiście, też zyska – tłumaczy Jarosław Zimnoch.

Idź do oryginalnego materiału